הקורס יתמקד בהיבטים התכליתיים-ניהוליים-תפעוליים של השיווק בדגש על הפן היישומי של הנושאים הנלמדים. לפיכך, ניתוח אירועים שיווקיים אמיתיים Case Study מעולם העסקים, לצד סקירה של מאמרים מקצועיים אשר ילוו את הנושאים הנלמדים בקורס. כל אלו בדגש על הבנת הסביבה העסקית הכוללת, לצד פיתוח החשיבה היזמית- שיווקית של הסטודנט.

למיועדים לעסוק בתחום השיווק והמכירות.

  • רצוי רקע בשיווק ומכירות.

מועד פתיחה: 21/12/2021
מועד סיום משוער: 25/01/2021
10 מפגשים, 24 שעות אקדמיות
יום לימוד בשבוע: יום שלישי
שעות הלימוד: 17:00 - 21:15

נושא מטרות השיעור
מבוא לשיווק- אסטרטגיה תפקידי המערכת השיווקית בעסק , חשיבה שיווקית אסטרטגית, מטרות שיווקיות , חשיבות התכנון השיווקי בעסק
יצירת מותג ותדמית יצירת תדמית תקשורתית. מאסטרטגיה לזהות מותג. יצירת שפה למותג וכלי עזר לכך
לימוד פלטפורמות השיווק השונות (פרסום, יח"צ, רשתות חברתיות)
שיקולים אסטרטגיים בבחירת ערוצי השיווק האפקטיביים על פי שוק - מסר - מדיה -
יצירתיות במכירות מכירות סדנאת מכירות ומו"מ
ניהול צוות עובדים מוטיבציה , ניהול עובדים , קליטת עובד ומיון חיזוק יכולות ניהוליות , הכרה והוקרה
פייסבוק הכרת מערכת הפרסום+ תרגול
אינסטגרם הכרת מערכת הפרסום+ תרגול

 

המרכז ללימודי חוץ והמשך, המכללה האקדמית ספיר

 מרכז מידע, ייעוץ והרשמה

077-9802802 שלוחה 3

  מזכירות כללית

077-9802353

  רכזת הקורס

גב' רומינה יצקייר - הוכברג
rominay@sapir.ac.il

  בכל שאלה ניתן לפנות אלינו

infost@sapir.ac.il

לתאום ייעוץ אישי