מכרזים במכללת ספיר

מכרז סגור מס' 10/2025 לרכישת רישיונות לתוכנות של חברת Adobe

  1. המכללה האקדמית ספיר, ע"ר ומכללת הנגב ע"ש פנחס ספיר  ע"ר (להלן – "המכללה"), מזמינה בזה הצעות לרכישת רישיונות לתוכנות תוכנות של חברת Adobe הקיימת במכללה, בהתאם לתנאים, לדרישות ולהנחיות המפורטים במסמכי המכרז בכלל.
  2. ההתקשרות המוצעת הינה לתקופה קצובה, בת 12 (שנים עשר) חודשים, שתחילתה בחודש ספטמבר 2025. למכללה בלבד מוקנית הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לחדש את תקופת החוזה לתקופה אחת נוספת בת 12 (שנים עשר) חודשים.
  3. שאלות ובקשות להבהרות ומידע נוסף בכל הנוגע למכרז ניתן להגיש בכתב בלבד במערכת המכרזים המקוונת עד לא יאוחר מיום 3.8.2025 בשעה 12:00.
  4. המכללה תענה על השאלות עד ליום 6.8.2025 והיא שומרת לעצמה את הזכות ליתן מענה לשאלות אף לאחר חלוף המועד הנקוב. כל מציע חייב לצרף להצעתו את התשובות וההבהרות מטעם המכללה כאמור לעיל, כשהן חתומות על ידו והן תהוונה חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז.
  5. ההצעה, כשהיא מלאה וחתומה לפי כל הוראות המכרז צריכה להגיע לתיבת המכרזים האלקטרונית, עד ליום 11.8.2025 בשעה 12:00 (להלן - "המועד האחרון להגשת ההצעות"). אין לשלוח את ההצעות בדואר / בדוא"ל או בכל אופן אחר.
  6. בסוגיות טכניות ובעזרה בתפעול המערכת המקוונת ניתן לפנות למוקד התמיכה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 באמצעות טלפון: 050-9029376 או בדוא"ל service@mashiktech.com

מכרז מסגרת פומבי מס' 2025/ 09 לביצוע עבודות בנייה ושיפוץ מבנים (עד 5 מלש"ח)

  1. המכללה האקדמית ספיר, ע"ר ומכללת הנגב ע"ש פנחס ספיר, ע"ר, מפרסמות בזה מכרז מסגרת לביצוע עבודות בנייה ושיפוץ מבנים, בהיקפים כספיים שלא יעלו על חמישה מיליון ₪ (בתוספת מע"מ) לעבודה יחידה, בתחומי המכללה, בהתאם להזמנות עבודה שתוציא המכללה מעת לעת.
  2. בכוונת המכללה ליצור מאגר של עד 5 קבלנים איתם תתקשר המכללה בחוזים לביצוע העבודות.
  3. כל מציע יגיש במסגרת הליך זה, שיעור הנחה קבוע על תמחורי "מחירון דקל שיפוצים". שיעור ההנחה שיוצע במכרז זה על מחירון דקל שיפוצים לא יפחת מ-10% (עשרה אחוזים) אחידים לכל פרקיו. הנחת הקבלן כאמור, תהווה הנחה מינימאלית מוצעת מטעמו, בכל הליך תיחור שתבצע המכללה באמצעות מכרז מסגרת זה. 
  4. מכרז זה מורכב מבחינה דו-שלבית. בחינת ההצעות הכשרות במכרז תבוצע על בסיס הערכה משולבת של הרכיב הכספי (60%) ושל הרכיב האיכותי (40%). 
  5. החוזה הינו לתקופה קצובה, בת 24 חודשים. מוקנית למכללה בלבד אופציה לחדש את תקופת החוזה לעד 3 (שלוש) תקופות נוספות, בנות 12 (שנים עשר) חודשים כל אחת. 
  6. שאלות ובקשות להבהרות, יוכל המציע להגיש בכתב בלבד באמצעות מערכת המכרזים המקוונת עד ליום 17.7.2025 בשעה 12:00. המכללה תענה על השאלות עד ליום 24.7.2025  והיא שומרת לעצמה את הזכות ליתן מענה לשאלות אף לאחר חלוף המועד הנקוב. כל מציע חייב לצרף להצעתו את התשובות וההבהרות מטעם המכללה כאמור לעיל, כשהן חתומות על ידו והן תהוונה חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז.
  7. ההצעה כשהיא מלאה וחתומה לפי כל הוראות המכרז צריכה להגיע לתיבת המכרזים האלקטרונית, עד ליום 3.8.2025 בשעה 12:00 (להלן - "המועד האחרון להגשת ההצעות"). אין לשלוח את ההצעות בדואר / בדוא"ל או בכל אופן אחר.
  8. בסוגיות טכניות ובעזרה בתפעול המערכת המקוונת ניתן לפנות למוקד התמיכה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 באמצעות טלפון: 050-9029376 או בדוא"ל service@mashiktech.com

הזמנה להגיש מועמדות להיכלל במאגר יועצים

מכרז מס' 08/2025

המכללה מודיעה בזאת על הארכת המועד האחרון להגשת ההצעות למכרז הנ"ל עד ליום 3.8.2025 בשעה 12:00.

  1. המכללה מבקשת להקים מאגר יועצים בתחומי התכנון, ההנדסה הבנאית, האדריכלות והבנייה, ובתחומים קשורים למקצועות אלה (להלן - "תחומי התמחות"), אשר ישמש את המכללה במקרים של עריכת מכרזים סגורים, כמפורט בסעיפים 7 ו-20 לתקנות ו/או במקרים של התקשרויות עם מתכנן, כמפורט בסעיף 9א לתקנות ו/או במקרים של הליך פנייה תחרותית לקבלת הצעות, כמפורט בסעיף 9(ד) לתקנות.
  2. אין בהקמת מאגר היועצים משום התחייבות המכללה לקיים הליך לרכישת איזה מהשירותים הנקובים במסמכי ההליך מהיועצים, בכלל או בפרט. 
  3. שאלות, בקשות להבהרות ומידע נוסף הנוגע לניהול הליך ההזמנה לקבלת הצעות זה, יש להגיש בכתב בלבד, באמצעות מערכת המכרזים לא יאוחר מיום 30.6.2025 שעה 12:00. המכללה תענה על השאלות עד ליום 6.7.2025 והיא שומרת לעצמה את הזכות ליתן מענה לשאלות אף לאחר חלוף המועדים הנקובים.
  4. הבקשה, כשהיא מלאה וחתומה, צריכה להגיע לתיבת המכרזים האלקטרונית, עד יום 13.7.2025 שעה 12:00 (להלן - "המועד האחרון להגשת ההצעות"). אין לשלוח את ההצעות בדואר / בדוא"ל או בכל אופן אחר.
  5. בסוגיות טכניות ובעזרה בתפעול המערכת ניתן לפנות למוקד התמיכה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 באמצעות טלפון:
    050-9029376 או בדוא"ל: Service@mashiktech.com.

בהתאם לתקנה 4 לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע - 2010, המכללה האקדמית ספיר, ע"ר (להלן - "המכללה"), מודיעה בזאת על כוונתה להתקשר עם מר' גיא מרדכי, כמנהל פיתוח  – מדעי המחשב עם התמחות בניהול מוצר (בשיתוף צה״ל) והתקשרויות נוספות בין היחידות הטכנולוגיות לבין הפקולטה לטכנולוגיה במכללת ספיר. 
 
מצ"ב חוות דעת הגורם המקצועי במכללה, לפיה מדובר בספק יחיד לעניין זה.
 
גורם הרואה עצמו מתאים לספק למכללה את השירות המפורט לעיל - מוזמן לפנות למכללה בעניין זה, לא יאוחר מיום 27.11.2025 בשעה 12:00. לפנייה יצורפו הפרטים הבאים:

  1. פרטי הזדהות של הפונה לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  2. פרטי זיהוי הספק המוצע לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  3. פירוט מלא בדבר ניסיונו של הספק המוצע באספקת השירות נשוא הודעה זו.

 כל פונה נדרש לצרף את הפרטים המלאים הנדרשים, ולצרף אסמכתאות בדבר הטענות המפורטות בפנייתו.
 
פניות כאמור יש להעביר בכתב בלבד, באמצעות דוא"ל: michrazim@sapir.ac.il. יש לוודא קבלת הפניה בטלפון מס' 077-9802667.
 
פניה שתתקבל לאחר המועד הנקוב לעיל, לא תיענה. המכללה שומרת על זכותה, ככל שתמצא זאת כנחוץ ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לפנות לפונה לשם השלמת פרטים ו/או קבלת הבהרות הנוגעות לפנייתו.


חוות דעת

המכללה מתכוונת להתקשר עם מר גיא מרדכי, כמנהל פיתוח  – מדעי המחשב עם התמחות בניהול מוצר (בשיתוף צה״ל) והתקשרויות נוספות בין היחידות הטכנולוגיות לבין הפקולטה לטכנולוגיה במכללת ספיר. 

להלן תיאור התפקיד ותחומי האחריות:

  1. פיתוח והובלה של פרוייקטים אקדמיים עם צה״ל  
  2. בניית שותפות עומק  
  3. צבא–תעשייה–אקדמיה - יוזמה, עיצוב ויישום מלא עד השקה.כולל פיתוח תכנית התמחות ייעודית במסגרת מדעי המחשב והובלה עד פתיחת מחזור ראשון בתשפ״ז כולל גיוס מרצים.

דרישות התפקיד: 

  1. נסיון עבודה ישיר ב/עם יחידות טכנולוגיות בצה״ל ו/או גופי ביטחון.
  2. ניסיון בפיתוח הכשרות טכנולוגיות או תכנית לימודים; מבנה, תכנים, לוגיקת קורסים.
  3. ניסיון בכיר בתעשייה הטכנולוגית - ניסיון בחברות הייטק גלובליות. 
  4. נטוורקינג עשיר ועדכני עם התעשייה ויחידות טכנולוגיות 
  5. השכלה אקדמית מתאימה
    1. תואר ראשון לפחות בתחום טכנולוגי.
    2. תואר בניהול. 
  6. ניסיון משמעותי בניהול מוצר טכנולוגי
    1. מעל 10 שנות ניהול מוצר בחברות טכנולוגיה מובילות.
    2. ניסיון בניהול צוותי מוצר, גיוס, תכנון אסטרטגי וצמיחה, ניסיון בתהליכי ראיונות.
  7. יכולת הובלה ומנהיגות מוכחת
  8. יחסי אנוש מצוינים
  9. זמינות מיידית להתקשרות בשנת תשפ״ו, כולל נוכחות סדירה בפגישות עם הצבא ועם גורמים במכללה.

לפי בדיקה שערכנו מר גיא מרדכי מתאים לתפקיד מאחר והוא בעל הניסיון, הכישורים והמומחיות לתפקיד הנ"ל והוא משלב את כל מכלול הדרישות בצורה הטובה ביותר בכל אחד מהרכיבים. 
להערכתנו, בהתאם לבדיקות שביצענו, אין יועץ חלופי אחר אשר עומד בכל הדרישות הנ"ל. 

לאור זאת אנו מבקשים להכריז על גיא מרדכי כספק יחיד. 

* מובהר בזאת כי התקשרות זו הינה בסכום הנמוך מהסכום המחייב מכרז פומבי (100 אש"ח לשנה כולל מע"מ, לפי תוצר, בפעימות רבעוניות, חלוקת התשלום בהתאם לתוכנית העבודה).

דר' גייל גלבוע פרידמן,
דיקנית הפקולטה לטכנולוגיה

בהתאם לתקנה 4 לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע - 2010, המכללה האקדמית ספיר, ע"ר (להלן - "המכללה"), מודיעה בזאת על כוונתה להתקשר עם דר' רועי וורשבסקי, פרויקטור – מדען ראשי (SASI) למכון למחקר יישומי במכללה אקדמית ספיר.
 
מצ"ב חוות דעת הגורם המקצועי במכללה, לפיה מדובר בספק יחיד לעניין זה.
 
גורם הרואה עצמו מתאים לספק למכללה את השירות המפורט לעיל - מוזמן לפנות למכללה בעניין זה, לא יאוחר מיום 27.11.2025 בשעה 12:00. לפנייה יצורפו הפרטים הבאים:

  1. פרטי הזדהות של הפונה לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  2. פרטי זיהוי הספק המוצע לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  3. פירוט מלא בדבר ניסיונו של הספק המוצע באספקת השירות נשוא הודעה זו.

 כל פונה נדרש לצרף את הפרטים המלאים הנדרשים, ולצרף אסמכתאות בדבר הטענות המפורטות בפנייתו.
 
פניות כאמור יש להעביר בכתב בלבד, באמצעות דוא"ל: michrazim@sapir.ac.il. יש לוודא קבלת הפניה בטלפון מס' 077-9802667.
 
פניה שתתקבל לאחר המועד הנקוב לעיל, לא תיענה. המכללה שומרת על זכותה, ככל שתמצא זאת כנחוץ ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לפנות לפונה לשם השלמת פרטים ו/או קבלת הבהרות הנוגעות לפנייתו.


חוות דעת

המכללה מתכוונת להתקשר עם דר' רועי וורשבסקי, פרויקטור – מדען ראשי (SASI) Sapir Applied Science Institute למכון למחקר יישומי במכללה אקדמית ספיר.

תיאור התפקיד:
תפקיד בכיר המשלב טכנולוגיה, בינה מלאכותית, והקמת מסגרת מחקר ברמה לאומית — מאפס לשלב הפעלה.

תחומי אחריות:

  • ייעוץ מקצועי ומדעי של פעילות המחקר במכון
  • שמירה על סטנדרטים גבוהים של מצוינות, חדשנות, ואתיקה מחקרית.

דרישות התפקיד:

  1. דוקטורט בתחומי מדעים/AI/דאטה/טכנולוגיה 
    יכולת מחקרית מוכחת, כולל הבנה עמוקה של שיטות, מתודולוגיות ותרגום ידע מדעי ליישום.
  2. ניסיון מוכח בהקמה מ־0 ל־1 של מרכז/מחקר חדשנות בארגון גדול.  
    בניית תשתית, תהליכים, אסטרטגיה ומודל עבודה — עד הפעלה מלאה של גוף חדש.
  3. ניסיון תעשייתי עסקי משמעותי והובלת צוותים טכנולוגיים
    רקע בהייטק/טכנולוגיה, כולל ניהול פרויקטים מורכבים, הנחייה של חוקרים בכירים, וביצוע מחקר יישומי ברמת מוצר/פתרון.
  4. רקע יזמי מוכח
    הקמה והובלת מיזמים בתחום טכנולוגי/AI/דאטה.
  5. יכולת גישור מערכות ברמה גבוהה
    אקדמיה–תעשייה–תורמים: ניהול שיתופי
  6. יחסי אנוש מצוינים
  7. זמינות מיידית לעבודה בשנת הלימודים תשפ"ו

לפי בדיקה שערכנו דר' רועי וורשבסקי מתאים לתפקיד מאחר והוא בעל הניסיון, הכישורים והמומחיות לתפקיד הנ"ל והוא משלב את כל מכלול הדרישות בצורה הטובה ביותר בכל אחד מהרכיבים. 
להערכתנו, בהתאם לבדיקות שביצענו, אין יועץ חלופי אחר אשר עומד בכל הדרישות הנ"ל. 

לאור זאת אנו מבקשים להכריז על דר' רועי וורשבסקי כספק יחיד. 

* מובהר בזאת כי התקשרות זו הינה בסכום הנמוך מהסכום המחייב מכרז פומבי (100 אש"ח לשנה כולל מע"מ, לפי תוצר, בפעימות רבעוניות, חלוקת התשלום בהתאם לתוכנית העבודה).

דר' גייל גלבוע פרידמן,
דיקנית הפקולטה לטכנולוגיה

1.    בהתאם לתקנה 4 לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע - 2010, המכללה האקדמית ספיר, ע"ר (להלן - "המכללה"), מודיעה בזאת על כוונתה להתקשר עם מר' דני גל כמוביל חדשנות בפקולטה לטכנולוגיה במכללה האקדמית ספיר.
 
מצ"ב חוות דעת הגורם המקצועי במכללה, לפיה מדובר בספק יחיד לעניין זה.
 
גורם הרואה עצמו מתאים לספק למכללה את השירות המפורט לעיל - מוזמן לפנות למכללה בעניין זה, לא יאוחר מיום 27.11.2025 בשעה 12:00. לפנייה יצורפו הפרטים הבאים:

  1. פרטי הזדהות של הפונה לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  2. פרטי זיהוי הספק המוצע לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  3. פירוט מלא בדבר ניסיונו של הספק המוצע באספקת השירות נשוא הודעה זו.

 כל פונה נדרש לצרף את הפרטים המלאים הנדרשים, ולצרף אסמכתאות בדבר הטענות המפורטות בפנייתו.
 
פניות כאמור יש להעביר בכתב בלבד, באמצעות דוא"ל: michrazim@sapir.ac.il. יש לוודא קבלת הפניה בטלפון מס' 077-9802667.
 
פניה שתתקבל לאחר המועד הנקוב לעיל, לא תיענה. המכללה שומרת על זכותה, ככל שתמצא זאת כנחוץ ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לפנות לפונה לשם השלמת פרטים ו/או קבלת הבהרות הנוגעות לפנייתו.


חוות דעת

המכללה מתכוונת להתקשר עם מר דני גל, כמוביל חדשנות בפקולטה לטכנולוגיה במכללה האקדמית ספיר. 

מהות התפקיד:
הובלת תהליך אסטרטגי לפיתוח הפקולטה כ”סטארט־אפ”– רתימת גורמים בתעשייה בפקולטה ולרוחב המכללה לשיתופי פעולה מתקדמים.

דרישות סף:

  • ניסיון של לפחות עשור בהובלת תהליכי חדשנות בתעשייה ובהייטק בחרות גלובליות.
  • תואר שני ומעלה.
  • ריגורוזיות אקדמית – שליטה והטמעה מעשית של מתודולוגיות גלובליות לפיתוח מנהיגות, חדשנות ותרבות ארגונית, המבוססות על גישות מחקר והדרכה הנהוגות באוניברסיטאות מובילות בעולם
  • זמינות מיידית להתקשרות בשנת תשפ״ו, כולל נוכחות סדירה באזור הנגב המערבי.
  • אוריינטצייה גלובלית ואוריינטצייה טכנולוגית - יתרנות משמעותיים.
  • תרומה מוכרת לתחום החדשנות – פרסום ספרות מקצועית, מאמרים, או פיתוח גישות חדשניות בתחומי ההובלה והתרבות הארגונית.
  • יכולת גבוהה לחיבור בין אנשים, חזון ויישום – bridging people, ideas, and execution.

לפי בדיקה שערכנו, מר דני גל מתאים לתפקיד מאחר והוא בעל הניסיון, הכישורים והמומחיות לתפקיד הנ"ל והוא משלב את כל מכלול הדרישות בצורה הטובה ביותר בכל אחד מהרכיבים. 
להערכתנו, בהתאם לבדיקות שביצענו, אין יועץ חלופי אחר אשר עומד בכל הדרישות הנ"ל. 

לאור זאת אנו מבקשים להכריז על דני גל כספק יחיד. 

*מובהר בזאת כי התקשרות זו הינה בסכום הנמוך מהסכום המחייב מכרז פומבי (100 אש"ח לשנה כולל מע"מ, לפי תוצר, בפעימות רבעוניות, חלוקת התשלום בהתאם לתוכנית העבודה). 

המכללה מתכוונת להתקשר עם מר דני גל, כמוביל חדשנות בפקולטה לטכנולוגיה במכללה האקדמית ספיר. 

מהות התפקיד:
הובלת תהליך אסטרטגי לפיתוח הפקולטה כ”סטארט־אפ”– רתימת גורמים בתעשייה בפקולטה ולרוחב המכללה לשיתופי פעולה מתקדמים.

דרישות סף:

  • ניסיון של לפחות עשור בהובלת תהליכי חדשנות בתעשייה ובהייטק בחרות גלובליות.
  • תואר שני ומעלה.
  • ריגורוזיות אקדמית – שליטה והטמעה מעשית של מתודולוגיות גלובליות לפיתוח מנהיגות, חדשנות ותרבות ארגונית, המבוססות על גישות מחקר והדרכה הנהוגות באוניברסיטאות מובילות בעולם
  • זמינות מיידית להתקשרות בשנת תשפ״ו, כולל נוכחות סדירה באזור הנגב המערבי.
  • אוריינטצייה גלובלית ואוריינטצייה טכנולוגית - יתרנות משמעותיים.
  • תרומה מוכרת לתחום החדשנות – פרסום ספרות מקצועית, מאמרים, או פיתוח גישות חדשניות בתחומי ההובלה והתרבות הארגונית.
  • יכולת גבוהה לחיבור בין אנשים, חזון ויישום – bridging people, ideas, and execution.

לפי בדיקה שערכנו, מר דני גל מתאים לתפקיד מאחר והוא בעל הניסיון, הכישורים והמומחיות לתפקיד הנ"ל והוא משלב את כל מכלול הדרישות בצורה הטובה ביותר בכל אחד מהרכיבים. 
להערכתנו, בהתאם לבדיקות שביצענו, אין יועץ חלופי אחר אשר עומד בכל הדרישות הנ"ל. 

לאור זאת אנו מבקשים להכריז על דני גל כספק יחיד. 

*מובהר בזאת כי התקשרות זו הינה בסכום הנמוך מהסכום המחייב מכרז פומבי (100 אש"ח לשנה כולל מע"מ, לפי תוצר, בפעימות רבעוניות, חלוקת התשלום בהתאם לתוכנית העבודה). 

דר' גייל גלבוע פרידמן,
דיקנית הפקולטה לטכנולוגיה

בהתאם לתקנה 4 לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע - 2010, המכללה האקדמית ספיר, ע"ר (להלן - "המכללה"), מודיעה בזאת על כוונתה להתקשר עם מר' אורון ביתאור, כמוביל אקוסיסטם אגריטק איזורי, לפקולטה לטכנולוגיה במכללה האקדמית ספיר. 
 
מצ"ב חוות דעת הגורם המקצועי במכללה, לפיה מדובר בספק יחיד לעניין זה.
 
גורם הרואה עצמו מתאים לספק למכללה את השירות המפורט לעיל - מוזמן לפנות למכללה בעניין זה, לא יאוחר מיום 27.11.2025 בשעה 12:00. לפנייה יצורפו הפרטים הבאים:

  1. פרטי הזדהות של הפונה לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  2. פרטי זיהוי הספק המוצע לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  3. פירוט מלא בדבר ניסיונו של הספק המוצע באספקת השירות נשוא הודעה זו.

 כל פונה נדרש לצרף את הפרטים המלאים הנדרשים, ולצרף אסמכתאות בדבר הטענות המפורטות בפנייתו.
 
פניות כאמור יש להעביר בכתב בלבד, באמצעות דוא"ל: michrazim@sapir.ac.il. יש לוודא קבלת הפניה בטלפון מס' 077-9802667.
 
פניה שתתקבל לאחר המועד הנקוב לעיל, לא תיענה. המכללה שומרת על זכותה, ככל שתמצא זאת כנחוץ ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לפנות לפונה לשם השלמת פרטים ו/או קבלת הבהרות הנוגעות לפנייתו.


חוות דעת

המכללה מתכוונת להתקשר עם מר אורון ביתאור, כמוביל אקוסיסטם אגריטק איזורי, לפקולטה לטכנולוגיה במכללה האקדמית ספיר. 

תיאור התפקיד:

הובלת פיתוח אקוסיסטם אגריטק אזורי: חיבור הוראה–מחקר–תעשייה, בניית תכנית עסקית ותשתיות, ופיתוח שיתופי פעולה ופרויקטים יישומיים.

תחומי אחריות

  • מיפוי הזדמנויות ופיתוח תכנית עסקית.
  • קידום פרויקטים משותפים בין הפקולטה, התעשייה, חקלאים וגופים אזוריים.

דרישות התפקיד:

  • מעל עשור ניסיון באגריטק, עם דגש על יזמות וסטרטאפים.
  • רשת קשרים פעילה בנגב המערבי: חקלאים, תעשייה וגופים אזוריים.
  • פיתוח עסקי מוכח: תכניות עסקיות, מקורות מימון ושיתופי פעולה.
  • זמינות מיידית להתקשרות בשנת תשפ״ו, כולל נוכחות סדירה באזור הנגב המערבי.

לפי בדיקה שערכנו מר אורון ביתאור מתאים לתפקיד מאחר והוא בעל הניסיון, הכישורים והמומחיות לתפקיד הנ"ל והוא משלב את כל מכלול הדרישות בצורה הטובה ביותר בכל אחד מהרכיבים. 
להערכתנו, בהתאם לבדיקות שביצענו, אין יועץ חלופי אחר אשר עומד בכל הדרישות הנ"ל. 

לאור זאת אנו מבקשים להכריז על אורון ביתאור כספק יחיד. 

* מובהר בזאת כי התקשרות זו הינה בסכום הנמוך מהסכום המחייב מכרז פומבי (100 אש"ח לשנה כולל מע"מ, לפי תוצר, בפעימות רבעוניות, חלוקת התשלום בהתאם לתוכנית העבודה).

דר' גייל גלבוע פרידמן,
דיקנית הפקולטה לטכנולוגיה

בהתאם לתקנה 4 לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע - 2010, המכללה האקדמית ספיר, ע"ר (להלן - "המכללה"), מודיעה בזאת על כוונתה להתקשר עם חברת אהרון הינשוף לאספקת תשתית להוראה מבוססת בינה מלאכותית בפקולטה לטכנולוגיה במכללת ספיר.
 
מצ"ב חוות דעת הגורם המקצועי במכללה, לפיה מדובר בספק יחיד לעניין זה.
 
גורם הרואה עצמו מתאים לספק למכללה את השירות המפורט לעיל - מוזמן לפנות למכללה בעניין זה, לא יאוחר מיום 27.11.2025 בשעה 12:00. לפנייה יצורפו הפרטים הבאים:

  1. פרטי הזדהות של הפונה לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  2. פרטי זיהוי הספק המוצע לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  3. פירוט מלא בדבר ניסיונו של הספק המוצע באספקת השירות נשוא הודעה זו.

 כל פונה נדרש לצרף את הפרטים המלאים הנדרשים, ולצרף אסמכתאות בדבר הטענות המפורטות בפנייתו.
 
פניות כאמור יש להעביר בכתב בלבד, באמצעות דוא"ל: michrazim@sapir.ac.il. יש לוודא קבלת הפניה בטלפון מס' 077-9802667.
 
פניה שתתקבל לאחר המועד הנקוב לעיל, לא תיענה. המכללה שומרת על זכותה, ככל שתמצא זאת כנחוץ ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לפנות לפונה לשם השלמת פרטים ו/או קבלת הבהרות הנוגעות לפנייתו.


חוות דעת

המכללה מתכוונת להתקשר עם חברת אהרון הינשוף לאספקת תשתית להוראה מבוססת בינה מלאכותית בפקולטה לטכנולוגיה במכללת ספיר.

מטרת ההתקשרות:

שיפור איכות ההוראה, למידה מותאמת אישית, וניהול חכם של נתוני הוראה.

דרישות:

  • פתרון מקצה־לקצה: מוצר, יישום, הדרכה של תלמידים מרצים ואנשי מערכות מידע, הטמעה
  • הטמעה טכנולוגית ופדגוגית 
    יכולת הטמעה מיידית עבור קורסים ראשונים כבר בסמסטר הנוכחי ויכולת צמיחה מהירה במהלך תשפ״ו.
  • ניסיון מוכח ומוצלח של המערכת במוסדות השכלה גבוהה.
  • הבנה אקדמית – חיבור בין חזון פדגוגי למימוש דיגיטלי.
  • נוכחות בנגב המערבי לפי הצורך

לפי בדיקה שערכנו חברת אהרון הינשוף היא ייחודית בתחומה ולא נמצאו חברות אחרות בעלות דרישות דומות. לאור זאת אנו מבקשים להכריז על אהרון הינשוף כספק יחיד. 

* מובהר בזאת כי התקשרות זו הינה בסכום הנמוך מהסכום המחייב מכרז פומבי (100 אש"ח לשנה כולל מע"מ).

דר' גייל גלבוע פרידמן,
דיקנית הפקולטה לטכנולוגיה

בהתאם לתקנה 4 לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), תש"ע - 2010, המכללה האקדמית ספיר, ע"ר (להלן - "המכללה"), מודיעה בזאת על כוונתה להתקשר עם  חברת תומקס כספק יחיד למתן שירותים דיגיטליים לניהול ובדיקת בחינות ועבודות.

מצ"ב חוות דעת הגורם המקצועי במכללה, לפיה מדובר בספק יחיד לעניין זה.

גורם הרואה עצמו מתאים לספק למכללה את השירות המפורט לעיל - מוזמן לפנות למכללה בעניין זה, לא יאוחר מיום 30.11.2025  בשעה 12:00. לפנייה יצורפו הפרטים הבאים:

  1. פרטי הזדהות של הפונה לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  2. פרטי זיהוי הספק המוצע לרבות דרכי יצירת קשר עימו.
  3. פירוט מלא בדבר ניסיונו של הספק המוצע באספקת השירות נשוא הודעה זו.

כל פונה נדרש לצרף את הפרטים המלאים הנדרשים, ולצרף אסמכתאות בדבר הטענות המפורטות בפנייתו.

פניות כאמור יש להעביר בכתב בלבד, באמצעות דוא"ל: michrazim@sapir.ac.il. יש לוודא קבלת הפניה בטלפון מס' 077-9802667.

פניה שתתקבל לאחר המועד הנקוב לעיל, לא תיענה. המכללה שומרת על זכותה, ככל שתמצא זאת כנחוץ ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לפנות לפונה לשם השלמת פרטים ו/או קבלת הבהרות הנוגעות לפנייתו.


חוות דעת

פלטפורמת TomaVix  של חברת תומקס הינה מערכת לניהול וביצוע בחינות מקוונות ומודפסות, כולל שמירה על טוהר הבחינה, בדיקה מקוונת של מטלות, ותוסף אינטגרציה ל-Moodle. הפתרון נותן מענה מלא לכל מחזור חיי הבחינה, משלב ההכנה ועד הבדיקה והדיווח. 
מרכיבי הפתרון:

  • TomaEtest – ניהול וביצוע בחינות אונליין עם מנגנוני אבטחה מתקדמים (נעילת סביבה, אימות זהות, ניטור AI).
  • TomaGrade – מערכת לבדיקה מקוונת של בחינות ומטלות, כולל סכימה אוטומטית וסנכרון ציונים.
  • TomaGrade Moodle Plugin – תוסף לבדיקת מטלות Moodle באופן דיגיטלי.

יתרונות עיקריים:

  • שמירה על טוהר הבחינה באמצעות טכנולוגיות AI.
  • מגוון סוגי שאלות כולל קוד ו-Excel.
  • חיסכון בזמן ובעלויות (השגחה, הדפסות, טעויות סכימה).
  • מענה לנגישות והקלות.
  • ממשק אינטואיטיבי למרצים ולסטודנטים.

בהתחשב בכך שהמערכת:

  • נותנת מענה מלא לניהול מחזור חיי הבחינות.
  • עומדת בדרישות אבטחת מידע ונגישות.
  • כוללת פתרונות ייחודיים לשמירה על טוהר הבחינה.
  • נדרשת לצורך עמידה בסטנדרטים אקדמיים ובחוקי המועצה להשכלה גבוהה.
  • לא נמצאה מערכת אחרת שמהווה חלופה טובה למתן השירות הנ"ל ועומדת בדרישות המכללה. 

לאור זאת מבוקש להגדיר את תומקס כספק יחיד למערכת TomaVix במכללת ספיר.

שי כהן, 
מנהל אגף טכנולוגיות מידע 

לקבלת סיוע בתחום המכרזים

עו"ד אסתי דיין-מנדלאוי - 077-9802667 | 054-7565244 | estid@sapir.ac.il