דילוג לתוכן המרכזי
המכללה האקדמית ספיר - לימודים לתואר ראשון ושני

תפריט ראשי

  • עמוד הבית
  • על אודות המכללה
    • המכללה האקדמית ספיר
    • מכללת הנגב ע"ש ספיר
    • היסטוריה
    • חזון
    • פנחס ספיר
    • יקירי מכללת ספיר
    • יזכור
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • המכללה הטכנולוגית ספיר
  • המרכז הקדם אקדמי
  • בית הספר לאמנות
  • המכללה הטכנולוגית ספיר
  • המרכז ללימודי חוץ והמשך
  • חדשנות ויזמות - ח"י בספיר
  • תקווה ישראלית
  • מעטפת שירותים לסטודנטים ולסגל
  • רישום וקבלה
  • הספרייה
  • הרשמה מקוונת
Enعر

כניסה מזוהה למערכת

  • עמוד הבית
כותרת המכללה האקדמית ספיר, תקנונים ונהלים

הצהרת נגישות המכללה האקדמית ספיר

המכללה האקדמית ספיר נוקטת  את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים  על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, ומקצועי.  כפי שנקבע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלויות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בקמפוס המכללה האקדמית ספיר:

  • חניות נכים פרוסות לאורך כל קמפוס ספיר בצמוד לבניינים המרכזיים.
  • אדם המחזיק בתו נכה של משרד התחבורה זכאי להיכנס ולחנות בקמפוס אוטומטית.
  • אורח עם מגבלה פיזית, המגיע למכללה לאירועים, שאינו מחזיק ב'תו נכה' מוזמן לפנות למוקד שירות וביטחוןmoked@sapir.ac.il  077-9802106.
  • סטודנט עם מגבלה פיזית שאינו מחזיק בתו נכה, נדרש למלא טופס בקשה דרך המידע האישי> בקשות דיקן> בקשה לכניסת רכב מגבלת ניידות. נוהל מתן אישור חריג לסטודנט לכניסה עם רכב ולחנייה בקמפוס 12.2021
  • שבילי הגישה לבניינים נגישים בכל רחבי הקמפוס.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בכל בנייני המכללה ובקומות השונות.
  • מותרת כניסה למכללה לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות השונות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות  הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.ניתן ליצור קשר עם מרכז ההכוונה הטלפוני של המכללה.
  1. במייל: moked@sapir.ac.il
  2. טלפון: 077-9802106

מרכז נגישות לסטודנטים

במכללה פועל מרכז נגישות שהוא חלק משירותי הדיקנט לסטודנט.
מטרתו ללוות, לייעץ ולתמוך בסטודנטים עם מוגבלויות, לקות למידה, הפרעת קשב וכן סטודנטים ששפת אמם אינה עברית, משלב הקבלה לתואר ועד לסיומו.
המענה הניתן נוגע להתאמות בבחינות ובהתאמות בלמידה.
ניתן לפנות לקבלת ייעוץ והכוון בתחום אבחונים מסמכים רפואיים, מענה פרטני לימודי, מענה קבוצתי לרבות קורסים מותאמים וחונכות לימודית, הכרת כלים טכנולוגיים לתמיכה בלמידה, וכן חיבור לשירותים ייחודיים ומיצוי זכויות.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. מכללת ספיר פועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי למען גולשים עם מוגבלויות  הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA  העדכנית ביותר.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות במכללת ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

  • שם: מאוריציו סדן
  • טלפון: 077-9802394
  • דוא"ל: webmaster@sapir.ac.il

פרטי נותני שירות בתחום הנגישות

  • מרכז הנגישות: טלפון 077-9802562 / דוא”ל: negishut@sapir.ac.il
  • ממונה נגישות מבנים: alexd@sapir.ac.il
  • מוקד פניות: moked@sapir.ac.il / טלפון 077-9802106
  • נגישות אתר המכללה: webmaster@sapir.ac.il

תאריך עדכון: 21/02/2023

  • לוגו פסטיבל קולנוע דרום
  • לוגו דיקן הסטודנטים
  • לוגו תקווה ישראלית
  • לוגו חי בספיר
  • ספירלה
  • לוגו קול הנגב
  • לוגו מעממול
  • לוגו פסטיבל מדרום
  • אגודת הסטודנטים לוגו
  • מדיניות
    • הצהרת נגישות
    • מדיניות פרטיות
    • הנחיות בדבר חוק חופש המידע
    • החלטת בימ"ש על הסדר פשרה בתובענה ייצוגית
  • נהלים ותקנונים
    • ועדת משמעת
    • נוהל מצלמות אבטחה
    • תקנון לימודים אקדמי
    • תקנון שכר לימוד אקדמיה
    • טופס אישור לקיום פעילות פוליטית בקמפוס
  • שרותים
    • הנציבות למניעת הטרדה מינית
    • נציבות לקבילות סטודנטים
    • המרכז לקידום ההוראה והלמידה
    • זרקור סגל ספיר
    • פורום פמיניסטי
    • הנציבות להוגנות מגדרית
  • מידע שימושי
    • לוח שנה אקדמי
    • איך להגיע?
    • דרושים
    • מכרזים
    • קולות קוראים

עיצוב ופיתוח: Fatfish - web & mobile design and development

תנאי שימוש ופרטיות | כל הזכויות שומרות למכללה האקדמית ספיר ע"ר

  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
  • Linkedin
  • Instagram