מובילת תחום ה-HR Transformation באמדוקס במפגש עם סטודנטים לניהול משאבי אנוש.

איך בונים יחידת משאבי אנוש שמתפקדת כשותף אסטרטגי בארגון גלובלי, המונה עשרות אלפי עובדים? את התשובה לשאלה המאתגרת הזו קיבלו השבוע סטודנטים משנה ג' במחלקה לניהול משאבי אנוש, במפגש מיוחד עם גב' נאוה איל, Head of HR Transformation & Operational Excellence בחברת אמדוקס (Amdocs).

המפגש, שהתקיים כחלק מהחיבורים שמבצעת המכללה בין העולם האקדמי לתעשייה, העניק לסטודנטים הזדמנות נדירה להציץ אל "מאחורי הקלעים" של תהליכי עומק באחד הארגונים המובילים במשק. בהרצאה, שתוארה על ידי הנוכחים כמרתקת ומעוררת השראה, שיתפה אייל את הסטודנטים בתהליכי הטרנספורמציה שהובילה ביחידת ה-HR של החברה.

במוקד ההרצאה עמד הצורך החיוני להתאים את יחידת משאבי האנוש למציאות העסקית העכשווית ולצרכים האסטרטגיים המשתנים של הארגון. נאוה הדגישה כי שינוי כזה אינו קוסמטי בלבד, אלא דורש תהליך ארכיטקטורה ותכנון יסודי ומעמיק. הסטודנטים נחשפו לאופן שבו עוצבו מחדש תהליכי ליבה ופעילויות HR באמדוקס, תוך שימת דגש על חלוקת האחריות המדויקת בין הפונקציות השונות בתוך משאבי האנוש, לבין יתר היחידות והמנהלים בחברה. נאוה הציגה כיצד, בהתאם לתובנות אלו, נבנה ועוצב מבנה ארגוני חדש שנועד לתמוך בתהליכים אלו ולוודא שה-HR מהווה מנוע צמיחה ארגוני.

במחלקה לניהול משאבי אנוש בספיר רואים חשיבות עליונה במפגשים מסוג זה, המאפשרים לדור העתיד של מנהלי ומנהלות משאבי האנוש ללמוד לא רק את התיאוריה והמחקר העדכני בתחום, אלא גם את הפרקטיקה המורכבת של ניהול שינויים בארגונים מגוונים מכל המגזרים והתעשיות.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

ביקור המחלקה למדעי המחשב באמדוקס שדרות
לאחרונה, כחלק מהחיבור בין אקדמיה לתעשייה, ביקרו סטודנטיות וסטודנטים מהמחלקה למדעי המחשב, בליווי ראש המחקה ד"ר גדי סולוטורובסקי, באמדוקס שדרות. הסטודנטיות והסטודנטים התקבלו בחברת אמדוקס בחום והקשיבו להרצאות קצרות ומעוררות השראה על האופן שבו בינה מלאכותית משנה את שיטות העבודה שלהם, קיבלו טיפים חשובים מאגף משאבי אנוש בחברה, והצגה של תוכנית ההתמחות שלהם, בשיתוף הפקולטה לטכנולוגיה של המכללה האקדמית ספיר. ד"ר גדי סולוטורבסקי, ראש המחלקה למדעי המחשב במכללה האקדמית ספיר: "לפני שנתיים עזבתי את חברת אמדוקס כדי להתמנות לראש המחלקה למדעי המחשב במכללה האקדמית ספיר.
משלחת לסיינה
במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי בין בית הספר למשפטים במכללת ספיר לבין אוניברסיטת סיינה ואוניברסיטת מילאנו-ביקוקה באיטליה, חמישה סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים לתואר שני במשפטים (שנה ב') יצאו למשלחת, במהלכה השתתפו בקורס בינלאומי בסיינה ובמילאנו בנושא: משברים חוקתיים וביטחון סייבר: מוסדות, זכויות ואתגרים גלובליים. ד"ר נועם בן אשר, סטודנט לתואר שני במשפטים משתף: "הייתה חוויה מעשירה ומעצימה. ההזדמנות להכיר דמויות בולטות בתחום המשפט, לפגוש סטודנטים ישראלים וזרים וכמובן - להתנסות בשפה האנגלית היוו עבורי אתגר ועניין.