פרופ' קידר נבחר פה אחד בוועדת האיתור לבחירת נשיא המכללה האקדמית ספיר.

מינויו של פרופ' קידר, המכהן כיום כמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים של המכללה, אושר פה אחד בחבר הנאמנים של המכללה.
 
פרופ' ניר קידר מונה לנשיא המכללה האקדמית ספיר ויחליף את פרופ' שי פלדמן, אשר ביקש לאחרונה לסיים את כהונתו לאחר שלוש שנים בתפקיד.
פרופ' קידר מכהן בשנים האחרונות כמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים במכללה האקדמית ספיר. לפני כן היה ראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר ופרופסור למשפטים והיסטוריה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן.
פרופ' קידר בעל תואר ראשון במשפטים ובהיסטוריה כללית מטעם אוניברסיטת תל-אביב ובעל תואר דוקטור למשפטים ולהיסטוריה של המשפט מטעם אוניברסיטת Harvard. הוא התמחה אצל נשיא בית המשפט העליון, הפרופ' אהרן ברק.  קידר פרסם חמישה ספרים ומאמרים רבים בתחומי התמחותו.

גלעד שר, יו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית ספיר: "אני מודה בשם כולנו לנשיא היוצא, פרופסור שי פלדמן, על שירותו המסור וכהונתו המוצלחת בראשות מכללה מהטובות בישראל. במכללת ספיר משרתים מאות נשים ואנשים מהטובים בארץ. בהכירי את ניר, אני משוכנע שכנשיא, הוא יוביל איתם את המכללה אל פסגות והישגים רבים".
 

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.