פרופ' ניר קידר, המשנה לנשיא, מונה על ידי מל"ג לפרופסור מן המניין.

המועצה להשכלה גבוהה אישרה את קידומו של המשנה לנשיא המכללה האקדמית ספיר, פרופ' ניר קידר לפרופ' מן המניין.

פרופ' קידר הוא משנה לנשיא העניינים האקדמיים במכללה האקדמית ספיר. לפני כן, הוא כיהן כראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר ופרופ' למשפטים והיסטוריה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן.

לקידר תואר ראשון במשפטים והיסטוריה כללית מאוניברסיטת תל אביב ותואר דוקטור למשפטים ולהיסטוריה של המשפט מטעם אוניברסיטת הארוורד. הוא התמחה אצל נשיא בית המשפט העליון, פרופ' אהרן ברק.

פרופ' שי פלדמן, נשיא המכללה האקדמית ספיר: "ברכות מכל הלב לעמיתי, שותפי וידידי ניר קידר על העלאתו לדרגת פרופסור מן המניין. פרופ׳ קידר הוא משפטן והיסטוריון בעל שם בינלאומי בתחום החשיבה ותהליך עיצובה של מדינת ישראל כדמוקרטיה בשנותיה הראשונות. אין ראוי ממנו לקבלת הדרגה החדשה!"

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.