סוג ההסמכה
.B.A בתקשורת ו-.B.A בשיווק טכנולוגי
משך המסלול
3 שנים
לו"ז שבועי
4 ימים בשבוע
נקודות זכות
120 נק"ז
שכר לימוד אוניברסיטאי
שנה ראשונה חינם ע"פ חוק חיילים משוחררים
תמונה
ד"ר מוטי גיגי
ד"ר מוטי גיגי,
ראש המחלקה לתקשורת
תמונה
ד"ר רונן ארבל
ד"ר רונן ארבל,
ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי

 

מתעניינים רבים מתלבטים בין לימודי שיווק טכנולוגי ללימודי תקשורת. הדילמה מחריפה בייחוד במועמדים וסטודנטים המעוניינים להשתלב בעולם השיווק הדיגיטלי – ובוחרים את ההתמחות בשיווק דיגיטלי במחלקה לשיווק טכנולוגי או את המסלול במדיה דיגיטלית במחלקה לתקשורת. הדרישות בעולם התעסוקתי המתפתח של השיווק הדיגיטלי דורשות פעמים רבות שילוב של הנושאים שנלמדים היום בשתי תכניות נפרדות.

מטרת הלימודים בתכנית המוצעת היא להעניק לתלמידי התכנית את הבסיס התאורטי, העסקי הטכנולוגי והמעשי להשתלבות בתחום החדשני והמתפתח של עולם השיווק הדיגיטלי.

התכנית מתבססת על 120 נק"ז – מחציתן משיווק טכנולוגי ומחציתן מתקשורת. הלימודים בשיווק טכנולוגי יעניקו לסטודנטים הבנה והכשרה בתחומים השיווקיים-עסקיים ובתחומים של טכנולוגיות שיווק דיגיטלי מתקדמות. הלימודים בתקשורת יעניקו לסטודנטים הבנה של התיאוריות בעולם התקשורת והכשרה מעשית בכלים מקובלים בעולם השיווק הדיגיטלי.

  1. תעודת בגרות בציון ממוצע 75 ומעלה
  2. ציון 65 ומעלה ב-5 יחידות בגרות באנגלית או ציון 70 ומעלה ב-4 יחידות בגרופסיכומטרית באנגלית
  3. ציון סיווג רמת אנגלית עד תחילת שנה"ל (ציון בבחינת אמיר/ אמירם/ רמא/ חלק האנגלית

* בעלי תעודת בגרות מלאה בציון ממוצע 75 ומעלה יתקבלו במעמד "מן המניין" אחרי שיעברו תהליך מיון שיכלול מבחן קבלה (חיבור) וראיון אישי (כרגע דרך "זום").

* בעת תהליך הקבלה לשנה"ל תשפ"א לא יהיה צורך בהצגת ציון מבחן פסיכומטרי.

הלימודים ימשכו במהלך 3 שנות לימוד.

הלימודים יתקיימו בשני סמסטרים בכל שנה, סמסטר סתיו (א') וסמסטר אביב (ב').

הלימודים יתקיימו ב- 4 ימי לימוד במהלך השבוע, ימי א', ה' קורסים בשיווק טכנולוגי, ימי ג', ד' קורסים בתקשורת.

סמסטר א'

שם הקורס נק"ז
יסודות השיווק 3
כתיבה מדעית ופרזנטציה 3
חברה ותקשורת - שיעור ותרגיל 3
יסודות השכנוע וההשפעה 2
יסודות התקשורת הדיגיטלית 2
מבוא לתקשורת חזותית 2

 

סמסטר ב'

שם הקורס נק"ז
שיווק בינלאומי 3
חקר שווקים טכנולוגיים 3
תיאוריות בתקשורת - שיעור ותרגיל 3
מסכים נוזליים מוסדות תקשורת בעידן הפוסט מדיום 2
דיגיטל 2

סמסטר א'

שם הקורס נק"ז
אסטרטגיה שיווקית 3
התנהגות צרכנים 3
טכנולוגיות רשת למטרות מסחר ושיווק 3
שיטות מחקר כמותניות - שיעור ותרגיל 3
מילים באויר: שפה ושיח - שיעור ותרגיל 3
מתודולוגיות ממוחשבות (שנתי) 1
סדנאות מסלול בתקשורת 5

סמסטר ב'

שם הקורס נק"ז
תקשורת שיווקית 3
ניהול מותג 3
שיווק דיגיטלי מתקדם 3
פרו"ס 3
שיטות מחקר איכותניות - שיעור ותרגיל 3
מתודולוגיות ממוחשבות (שנתי) 1
סדנאות מסלול בתקשורת 5

סמסטר א'

שם הקורס נק"ז
פרויקט גמר א' 3
קורסי התמחות בשיווק דיגיטלי 9
סמינר (שנתי) 3
קורס בחירה בתקשורת 2
סדנאות מסלול בתקשורת 5

סמסטר ב'

שם הקורס נק"ז
פרויקט גמר ב' 3
קורסי התמחות בשיווק דיגיטלי 12
אסטרטגיות ומודלים בתמחור והמחרה 3
סמינר (שנתי) 3
סדנאות מסלול בתקשורת 5