פלייבק - משתתפי/ות חממת סטודיו דרום 2022
סינופסיס
טלי וגילי עוברים לבית חדש בקיבוץ זוהר שבנגב. טלי למדה משחק והראתה פוטנציאל גדול בעבר, אך לא הצליחה לפרוץ. כעת, מה שחשוב לה הוא המשפחה והילדים. זמן קצר לאחר המעבר, מתגלה כי גילי סובל ממחלה ניוונית נדירה. הם מחליטים להסתיר את הבשורה מכולם ומקווים שתימצא תרופה בקרוב, אך המחלה יוצרת מתח בזוגיות שלהם והם מתרחקים זה מזה. יום אחד, טלי פוגשת חבר ותיק שמזמין אותה להצטרף לתיאטרון הקרקס בשדרות. מצבו של גילי מחמיר. טלי יושבת לבדה ליד מיטתו בבית החולים, כשהיא חשה אשמה ובדידות. היא מבינה שאינה יכולה להמשיך כך. באמצע הלילה, היא מביטה בו ברוך, פותחת את ברז המורפיום עד שהוא חדל לנשום. היא פורצת בבכי. על במה בתיאטרון שדרות, הזרקור מאיר את טלי כשהיא עולה למרכז הבמה.

ליאת קפלן שטיינברג | במאית
ליאת היא תסריטאית ובמאית. למדה בבית הספר לקולנוע סם שפיגל וביימה סרטים דוקומנטריים רבים לטלוויזיה הישראלית בנושאי תרבות ובריאות, וכן ערכה פרסומות וסרטוני תדמית. ליאת למדה לתואר MFA במכללת ספיר וסיימה בהצטיינות. כיום היא משלבת בין מספר עבודות: מרצה לקולנוע במכללת בית ברל, ראש מגמת קולנוע בתיכון קיבוץ זוהר, ומרצה ארצית לקולנוע מטעם משרד החינוך. כעת היא בשלבי הפקה של סרטה הקצר אשתו, שנתמך על ידי קרן מקור לקולנוע. ליאת מתגוררת בקיבוץ רבדים ב-13 השנים האחרונות.

עדי נבון | מפיקה
מפיקת קולנוע עצמאית, המתמחה בסרטים קצרים וארוכים עלילתיים ודוקומנטריים. בוגרת המחלקה לקולנוע ווידאו ב-SVA בניו יורק, ועובדת בהפקות מאז 2010. עדי נמצאת בשלבי פיתוח של מספר סרטי קולנוע, ושני סרטים קצרים שהפיקה משתתפים בפסטיבל הסרטים הקצרים בתל אביב: אהבה זה לא העניין (בבימוי יותם כניפסל) ו-על המסלול / מסילת ישרים (בבימוי איתי כרם ורוני ויינר). כמו כן, היא נמצאת בהפקה מוקדמת של הסרט הקצר אשתו בבימוי ליאת קפלן, שנתמך על ידי קרן מקור לקולנוע, ושל הסרט אבו פילם בבימוי ג’מאל ח’ליל וזוהר שחר, שנתמך על ידי קרן גשר לקולנוע וקרן גליל לקולנוע.