לאחרונה השתתפו 8 סטודנטים וסטודנטיות במחלקה לתקשורת בהנחיית המרצים רועי בן-עמי וד"ר יובל גוז'נסקי, ראש המחלקה בקורס בינלאומי חדשני בגרמניה.
הקורס: שיווק בינלאומי בין תרבותי: מיתוג, חדשנות ו-AI בעידן גלובלי, התקיים בשיתוף פעולה בשיתוף עם האוניברסיטה למדיה Hochschule der Medien (HdM) בשטוטגרט, במסגרת מלגת הפרלמנט של מדינת באדן-וירטמברג.
הקורס עוסק בשיווק ותקשורת לקהלים מגוונים מבחינה תרבותית, תוך שילוב כלים מתחום הבינה המלאכותית (AI) והחדשנות. השתתפות בו העניקה לסטודנטים פרספקטיבה בינלאומית על בניית מותגים בינלאומיים בעידן גלובלי ודיגיטלי, תוך התנסות מעשית בפרויקטים בין-תרבותיים.
הלימודים התקיימו באנגלית וכללו רכיבים לימודיים-מעשיים: סדנאות אינטנסיביות, הרצאות תוכן על מנהיגות ועל מודלים בשיווק. במהלך השבוע השתתפו הסטודנטים בסיורים לימודיים משותפים בחברות מובילות כמו מרצדס, מרכזי חדשנות (Arena2036) ומיזמים חדשניים לבינה מלאכותית (IPAI Foundation).
במהלך הקורס עבדו הסטודנטים מספיר בצוותים משולבים עם סטודנטים גרמנים להנדסת וניהול תקשורת, על מיזמים ורעיונות חדשניים שלהם. בסיום הקורס ערכו הצוותים פרזנטציות של הרעיונות המקוריים שלהם: שימוש ב-AI לבניית לגו מותאם אישית, שילוב של מערכות Waze ברכבים של חברת מרצדס, אפליקציה לצעירים המחפשים מלונות זולים והיכרות עם מקומיים ואפליקציה מקורית ללימוד שפת הסימנים תוך שימוש במצלמת הטלפונים החכמים.
מידע נוסף שיכול לעניין אותך
ביקור לרגל פתיחת השנה האקדמית