לאחרונה התקיים ערב הוקרה לפעילים ופעילות היחידה למעורבות חברתית.

בשנת הלימודים תשפ"ד פעלו ביחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן 16 פרויקטים ע"י כ-200 סטודנטים וסטודנטיות. חלק גדול מהפרויקטים הוותיקים עבדו עם מפונים במקומות הפינוי כמו: "יקרים לנו" ניר עוז ושדות נגב עם בני הגיל השלישי, פרויקט "אדמה", שעוסק בריפוי בתנועה, "שדרוק" עבודה באמצעות מוזיקה עם בני נוער מפונים משדרות ועוד. בנוסף, במסגרת פרויקט הדגל של היחידה "צו 8 לעשייה חברתית", הסטודנטים של היחידה יזמו והקימו 6 פרויקטים חדשים, ומותאמים למצב: פודקסט "שדר מציאות" לתושבי שדרות, "זיכרונות מתוקים" - עיבוד חוויות דרך אפייה, "ערבי-עברי" - לימוד השפה העברית לנוער בפזורה הבדואית, הפקת סרט על אירועי 7 באוקטובר מהזווית של בני הנוער, "מנהיגות נשית" - העצמה של סטודנטיות מהמגזר הבדואי ו-"מקלט לנפש" מענה בחירום לתושבים ע"י מתנדבים בעיר אשקלון. בנוסף לכל אלה, בתחילת המלחמה הקימה היחידה למעורבות חברתית יחד עם אגודת הסטודנטיות והסטודנטים את חמ"ל הסטודנטים באוניברסיטת ת"א.

יום ההוקרה התקיים במתחם ה-VIP בסינמה סיטי בבאר שבע. הוא החל בארוחת בוקר מפנקת, אחריה באולם הקולנוע, אלון גייר - דיקן הסטודנטים הודה על העשייה החברתית, החשובה אפילו עוד יותר בתקופה זו. לאחר מכן סיכמו וברכו מאיר אברז'ל - מנהל היחידה למעורבות חברתית ואחריו נורית ארזי דחוח, לי נגאוקר ואורלי נחשונוב - רכזות היחידה. לסיום קיבלו הפעילים מתנות וצפו בסרט הישראלי "מזל חתולה"

מתוך מילותיו של מאיר אברז'ל, ראש היחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן: "עברנו שנה קשה ביותר והיו רגעים שהיה קשה לראות איך בתוך כל הכאוס אנחנו מצליחים להרים ראש וממשיכים לעשות עשייה חברתית בעוטף. אבל למרות כל הקשיים - הצלחנו לסיים שנה עם 16 פרויקטים חברתיים ועם יותר מ-200 סטודנטים פעילים ביחידה. הרבה בזכות הרכזים.ות והסטודנטיות.ים המדהימים שלנו. אמן ובקרוב יחזרו אלינו כל החטופות והחטופים בריאים ושלמים. בשנה הבאה נפעל במלוא הכוח לשיקום העוטף."

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

משלחת לסיינה
במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי בין בית הספר למשפטים במכללת ספיר לבין אוניברסיטת סיינה ואוניברסיטת מילאנו-ביקוקה באיטליה, חמישה סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים לתואר שני במשפטים (שנה ב') יצאו למשלחת, במהלכה השתתפו בקורס בינלאומי בסיינה ובמילאנו בנושא: משברים חוקתיים וביטחון סייבר: מוסדות, זכויות ואתגרים גלובליים. ד"ר נועם בן אשר, סטודנט לתואר שני במשפטים משתף: "הייתה חוויה מעשירה ומעצימה. ההזדמנות להכיר דמויות בולטות בתחום המשפט, לפגוש סטודנטים ישראלים וזרים וכמובן - להתנסות בשפה האנגלית היוו עבורי אתגר ועניין.
חגיגת ספר לכבוד צאת ספרה החדש של פרופ נוזהה אלאסד אלהוזייל
ב-2.6.2026 ערכנו חגיגה לכבוד צאת ספרה החדש של פרופ נוזהה אלאסד אלהוזייל, מרצה בכירה בביה״ס לעבודה סוציאלית. את הספר ערכה נוזהה עם קוסטב מאג׳ומדר וכותרתו: Indigenous Women’s Resilience, Leadership and Social Change: Intersection of Knowledge, Tradition and Justice. לספר הגיבו ד״ר ראוויה אבו רביע מביה״ס למשפטים וד״ר תמי רזי מהמחלקות לתקשורת וללימודים רב-תחומיים. היה ערב יפה ומרגש. ברכות לנוזהה וכן ירבו חגיגות הספר!