הקהילה היהודית בפלורידה מעודדת מצוינות ומעניקה מלגות לסטודנטיות וסטודנטים מובילים בבית הספר לעבודה סוציאלית.

הקהילה היהודית בפלורידה, ארה״ב, מעניקה לסטודנטיות וסטודנטים בבית הספר לעבודה סוציאלית בספיר מלגת הצטיינות על סך 3,500 דולר. המלגה נועדה לאפשר למצטיינות ולמצטיינים להשקיע את זמנם ומרצם בלימודים האקדמיים.

בית הספר לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר, שואף לקדם צדק חברתי ורווחה לפרטים, קבוצות וקהילות. לצורך הגשמת יעדים אלה, בית הספר חותר להכשיר ולקדם אנשי מקצוע בעלי מודעות אישית וחברתית גבוהה, הפועלים על בסיס ערכי המקצוע וידע מקצועי, והמסוגלים לחקור ולפתח יוזמות ומענים יחד עם אוכלוסיות מודרות באזור ובעולם. זאת באמצעות  הכשרה, מחקר, חינוך ופרקטיקה בשדה. בוגרות ובוגרי בית הספר משולבים במגוון תפקידים משמעותיים בשדה הטיפולי.

השנה, על מנת לעודד מצוינות אקדמית בקרב סטודנטים פעילים ומצטרפים חדשים, ומתוך היכרות בחשיבותם של עובדות ועובדים סוציאליים בייחוד על רקע המלחמה, זכה בית הספר במלגות מצוינות מטעם קהילה יהודי פלורידה.

ד״ר לאה שלף, ראש בית הספר לעבודה סוציאלית: "במיוחד כיום, בשעה הקשה ביותר בה נמצאת מדינת ישראל, אזור הנגב המערבי, המכללה האקדמית ספיר ובתוכה בית הספר לעבודה סוציאלית, מרגש לדעת שקהילות יהודיות מסביב לעולם, מוצאים חשיבות לתרום להכשרת סטודנטים/ות מצטיינים לעבודה סוציאלית על מנת להרחיב את מאגר המטפלים באוכלוסיות הזקוקות לכך. זו תמיכה מהמעלה הראשונה, אני מודה לתורמים בשם המרצים והסטודנטים של בית הספר על ההתגייסות והסיוע לסטודנטים/ות מצטיינים".

קהילות יהודיות נוספות וידידי ספיר מסביב לעולם ימשיכו לתרום למען הצלחתם של הסטודנטים בקהילת ספיר, המהווה עוגן מרכזי בעוטף ישראל ושיקומו.

בתמונה: סגל בית הספר לעבודה סוציאלית עם מקבלי המלגה.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.