טקס הענקת מלגת 'פועלים להצלחה' מטעם בנק הפועלים במכללה האקדמית ספיר, התקיים גם השנה במעמד נשיא המכללה האקדמית ספיר, פרופ' ניר קידר, מנכ"לית המכללה – הגב' אורנה גיגי,  מנהלת סניף בנק הפועלים בשדרות – גב' נורית כהן ומנהלת האגף לקשרי אקדמיה – תעסוקה במכללה האקדמית ספיר בשיתוף קרן רוטשילד– עו"ד טל קורמן  וצוות משרד הדיקן בספיר.

במסגרת שותפות עם בנק הפועלים, נבחרו 45 סטודנטיות וסטודנטים, מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית.

נורית כהן, מנהלת סניף בנק הפועלים שדרות: "כבוגרת מכללת ספיר שמחתי לקחת חלק בתוכנית פועלים להצלחה ולייצג את בנק הפועלים בעשייה הברוכה, מעבר לסיוע הכספי המשמעותי, הבנק עוטף את הסטודנטים לאורך כל השנה האקדמית ומעניק כלים פרקטיים להצלחה. אני והצוות בסניף שדרות נשמח להמשיך וללוות את הסטודנטים בכל צעד והחלטה משמעותיים".  

סמר בשארה, מנהלת פועלים בקהילה: "אנחנו שמחים על השותפות רבת השנים עם מכללת ספיר, תמיכה זו חלק מהתמיכות החברתיות שלנו לקידום תעסוקה ומתן כלים לאקדמאיים להבטחת תעסוקה איכותית ומגוונת".

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: המכללה האקדמית ספיר, מהווה מזה למעלה משני עשורים עוגן אקדמי, תרבותי, חברתי וטכנולוגי בנגב המערבי. מברך על שיתוף הפעולה ומודה להנהלת בנק הפועלים על ההשקעה הרבה והתמיכה בסטודנטים ובסטודנטיות, דור העתיד של כולנו.

עו"ד טל קורמן, מנהלת האגף לקשרי אקדמיה - תעסוקה במכללה האקדמית ספיר בשיתוף קרן רוטשילד: "אנו שמחים על העמקת השותפות האמיצה בין בנק הפועלים למכללה האקדמית ספיר. תכנית "פועלים להצלחה" מאפשרת לנו להעמיד לרשות הסטודנטיות והסטודנטים שלנו, בצד המלגה הכספית, שמסייעת להתמקד בלימודיהם האקדמיים, גם ארגז כלים לביסוס אוריינות פיננסית ומסוגלות תעסוקתית.  "פועלים להצלחה" היא ביטוי למחויבות החברתית של הבנק, ולאמון שלו במכללה, שמנגישה השכלה אקדמית מעולה ומגדילה את מרחבי ההתפתחות האישית והתעסוקתית של הסטודנטים שלה".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.