השבוע התארחו בשדרות שר הכלכלה ניר ברקת וצמרת משרדו ונפגשו עם ראשי רשויות מקומיות מהאזור ועם נשיא המכללה האקדמית ספיר, פרופ' ניר קידר.

השר ציין את הצמיחה והשגשוג יוצאי הדופן של אזור עוטף עזה והנגב המערבי, על אף האיומים הביטחוניים והאתגרים החברתיים והכלכליים, והדגיש את הצורך להמשיך ולפתח את האזור ובתוך כך גם את ספיר כמנוע צמיחה מרכזי של האזור וכמקור להשכלה גבוהה איכותית ורלוונטית, התורמת לתושבי האזור ולחברה כולה. נשיא המכללה וראשי הרשויות עמדו על האינטרס הממלכתי, שקיים בהרחבת ההשכלה הגבוהה שספיר מעניקה גם לתחומי ההנדסה, האגרוטק והטיפול. לבסוף, השר ואנשי משרדו עמדו על חשיבות הידוק הקשר, שבין המחקר וההוראה באקדמיה לבין עולמות התעסוקה והכלכלה. 

עוד השתתפו בפגישה: ראש עיריית שדרות - אלון דוידי, ראש המועצה האזורית שער הנגב - אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שדות נגב - תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון - איתמר רביבו.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי ה-22 ננעל אתמול בערב (יום ד') במכון הצרפתי בתל אביב.
באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.