המכללה האקדמית ספיר זכתה במענק מטעם קרן אדמונד דה רוטשילד לקידום התמדת סטודנטים

הזכייה תאפשר למכללה להקים "מרכז התמדה" לסטודנטים, שיתפור בעבורם תוכנית מותאמת לקידום הצלחתם באקדמיה.

המכללה האקדמית ספיר, בהובלת הנשיא פרופ' ניר קידר וראשת המינהל האקדמי הגב' ניצן אילון, זכתה במענק תחרותי מטעם קרן אדמונד דה רוטשילד, במטרה לחזק תשתיות להתמדת סטודנטים.יות במוסדות אקדמיים.

הזכייה, הכוללת מענק כספי וליווי מקצועי, תאפשר למכללה להקים "מרכז התמדה" שיפעל לזיהוי אתגרים שניצבים בפני סטודנטים ויתאים פתרונות אקדמיים כוללים, כדי לסייע לסטודנטים למצות את יכולותיהם ולמנוע נשירה מהלימודים. מרכז ההתמדה יבסס תהליכי עבודה מוסדרים ושיטתיים לאורך מחזור חיי הסטודנט, כך שיווצר קשר אישי וליווי מתמשך ומותאם לצרכי הסטודנט.

נשיא המכללה פרופ' ניר קידר: "ספיר היא ביתם האקדמי של סטודנטיות וסטודנטים שמגיעים מכל שדרות החברה בישראל. אנו מחויבים לסייע להם למצות את הפוטנציאל האקדמי והמקצועי שלהם. זו חובה אקדמית וחברתית, שמשפיעה לא רק על הסטודנטים באופן אישי, אלא גם מקדמת שוויון הזדמנויות בחברה שלנו. הנהלת המכללה, ואני בראשה, רואים בפרויקט להתמדת הסטודנטים פרויקט דגל מרכזי בליווי, בתמיכה וביחס האישי שאנו מעניקים לכל הסטודנטים שלנו".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.