ד"ר ליהיא להט מונתה לממונה לקידום ושימור איכות אקדמית

ד"ר ליהיא להט היא מרצה בכירה וחוקרת במכללת ספיר במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית ומלמדת במכללה מאז 2008. ליהיא חוקרת בתחומים שונים בהם משילות משולבת, Well-being של עובדי מגזר ציבורי, זמן ומדיניות וערים חכמות. היא פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת בינלאומיים מובילים וב-2021 יצא בעריכתה (עם דר' נטע שר-הדר ופרופ' יצחק גל-נור) הספר 'משילות משולבת בישראל: היבטים תיאורטיים ומעשיים', בהוצאת פלגרייב-מקמילן.

לליהיא דוקטורט במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. ב-2018-2019 התארחה כחוקרת אורחת במכון עזריאלי לחקר ישראל באוניברסיטת קונקורדיה במונטריאול וכחוקרת אורחת במכון סרלינג לחקר ישראל באוניברסיטת מישגן, ארה"ב, בה היא לימדה קורס על מנהל ומדיניות ציבורית בישראל. 

לדברי ליהיא: "ספיר מאוד קרובה לליבי, כמי שמלמדת וחוקרת בספיר כמעט 15 שנה, ראיתי בתפקיד הזדמנות לעשות למען המכללה, הסגל והסטודנטים בה. אני מקווה שאוכל לתרום מניסיוני המעשי והמחקרי בכדי לקדם תהליכים שיובילו לשיפור, למידה מתמדת וחיזוקה של המכללה. למרות האתגרים שאנו מתמודדים עימם כמכללה וכחלק מהחברה בישראל, אני מאמינה גדולה בניסיון לעשות למען שינוי ושיפור ובשמירה על אופטימיות גם כאשר הדברים הם לא פשוטים".

בתפקידה ליהיא תעבוד ביחד עם המחלקות, בכדי לסייע בשימור הרמה האקדמית של התוכניות ובקידומה; והיא תשקוד ביחד עם המחלקות על פיתוח של תהליכים ומנגנונים לחיזוק ושימור הרמה האקדמית. בין השאר, היא תסייע ליחידות ולמחלקות לקדם שיתופי פעולה ולפתח תהליכים של זרימת ידע בין מחלקתיים ושל למידה הדדית מהניסיון המצטבר במכללה, מהאתגרים ומהצלחות.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי ה-22 ננעל אתמול בערב (יום ד') במכון הצרפתי בתל אביב.
באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.