"בדמותה" סרטה של יעל סולומונוביץ', בוגרת מסלול אנימציה בבית הספר לאומנויות הקול והמסך, התקבל לפסטיבל הקצרים הבינלאומי Oberhausen שבגרמניה

בסרט, סולומונביץ מציגה, דרך צילומי עירום חושפניים, את גוף האישה כעולם מרהיב אך גם אפל וכואב. מסרט על כאב ושנאה עצמית הוא גדל והפך לסרט על נשיות. המשתתפות בסרט, נשים המתמודדות או התמודדו בעבר עם הפרעות אכילה ודימוי גוף שלילי, מופיעות כדימויים מהאומנות הקלאסית ומזמינות את הצופה לבחון את תפיסת היופי האישית של כל אחד ואחת.

לדברי סולומונביץ': "הסרט הזה התחיל כסרט שעוסק ביחסים בין נשים ואוכל, ניסיון להבין את הקושי שלי יש עם אוכל ועם הגוף שלי אחרי שנים של התמודדות עם הפרעת אכילה. אבל הסרט הניע את עצמו, ומסרט על כאב ושנאה עצמית הוא גדל והפך לסרט על נשיות. הסרט הזה הוא מחקר וניסוי של חשיפה והתבוננות. הגוף הנשי נחשף מקרוב, מרחוק, בלי כיסויים, בלי איפור בלי פוטושופ. דמויות הנשים בסרט משמשות כייצוגים של נשיות מההיסטוריה, מהאמנות ומהמיתוסים שכולנו גדלנו עליהם. השאיפה שלי היא להפגיש את הצופים והצופות עם הגוף הנשי, לתת לו את הבמה ולראות מה הוא מעורר בנו. אהבה? משיכה? דחייה? כאב? הזדהות? ביקורת?"

את הסרט יצרה, ביימה וערכה יעל סולומוביץ', הפיקה מיכל בכר, צילמה עינב חן, על המוזיקה ופס הקול אחראית עדי בר.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

אושיק פלר-גיל
המכללה האקדמית ספיר מברכת על מינויה של הגב' אושיק פלר-גיל ליו"ר חבר הנאמנים של המכללה. פלר-גיל מביאה עמה ניסיון ניהולי בכיר רב-תחומי במגזר העסקי והחברתי, לצד חזון ברור הרואה בהשכלה גבוהה מנוע מרכזי לשינוי חברתי, צמיחה והעצמה. במהלך הקריירה שלה שימשה פלר-גיל בתפקידים פיננסיים וניהוליים בכירים בבנק מזרחי טפחות, בהסתדרות מדיצינית הדסה ובקבוצת תנובה. בהמשך כיהנה כמנכ"לית המכון הישראלי לדמוקרטיה, עמדה בראש וועדים מנהלים של  עמותות תשתית, והיא משמשת כחברת ועד מנהל בקבוצת SFI –  ארגון בינלאומי לפיתוח מודלים פיננסיים חדשניים להתמודדות עם אתגרים חברתיים.
חדש על המדף
חדש על המדף - ספר משותף שני לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולג'יי אברהם, האסטרטג העסקי המוערך - Levers: How to Move from Linear Limits to Limitless Profit הספר מציע מסגרת מוכחת לצמיחה אקספוננציאלית ומבוסס על עשרות שנות ניסיון ויישום ביותר מ־1,000 תעשיות ברחבי העולם. זהו צעד נוסף ומשמעותי בחיזוק הקשר בין המחקר האקדמי והעולם העסקי המעשי. הספר באמזון אודות המחברים ד״ר וילי אברהם, מומחה לשיווק עם ניסיון רב במחקר אקדמי וייעוץ עסקי.