לאחרונה התקיים ערב הוקרה לסטודנטים פעילים ושותפים של היחידה למעורבות במשרד הדיקן.

השנה 450 סטודנטים לקחו חלק ב-31 פרויקטים חברתיים.

מתוך הדברים שנשאה נעמה אייד בוהדנה, מנהלת היחידה למעורבות חברתית:

"אני נרגשת לפתוח את טקס ההוקרה לשנת תש"פ לפעילי היחידה למעורבות חברתית. השנה ההתרגשות גדולה אף יותר מבשנים עברו, זו הייתה שנה גדושה באירועים מאתגרים לצד הזדמנויות ויוזמות חדשות שנוספו לעשייה השוטפת. התחלתם את שנת הפעילות כל אחד ואחת בפרויקט שלו שלה, מתוך אמונה ורצון לקחת חלק בעשייה משמעותית, ביצירת שינוי. רקמתם קשרים עם האוכלוסיות המגוונות, נחשפתם לסוגיות חברתיות, וקיבלתם כלים לעשייה החברתית.

משבר הקורונה שאנחנו עדיין בעיצומו, גרם לכולנו לשנות את צורת החשיבה, לצאת מהקופסא, לחשוב יצירתית ולזהות צרכים ומענים שחלקם נולדו עם נגיף הקורונה.

התאמנו את העשייה לצרכים העולים מן השטח - מהר מאוד כולכם השתלבתם במאמץ הלאומי דאגתם לאוכלוסיות היעד בפרויקטים השונים, והגעתם לקבוצות נוספות באוכלוסייה, הייתם לאוזן קשבת, סייעתם בכל שנדרש החל מחלוקת מזון, קניית תרופות, הפגת הבדידות של קשישים ועוד... רוח הנתינה, המחויבות והעשייה הינה נדבך משמעותי בקיום חזון היחידה ואתם קיימתם ומקיימים אותו הלכה למעשה. הוכחתם כמה כוח ומשמעות יש לסטודנטים פעילים אשר נותנים יד ולוקחים חלק. נחשפתם למציאות חברתית מאתגרת ומורכבת והוכחתם עד כמה אזרחות פעילה וערבות הדדית הינה הכרחית לחברה הישראלית.

בשיחות, שקיימתי עם השותפים במהלך המשבר נחשפתי ליצירתיות, למשמעות ולקשרים שהצלחתם להוביל במהלך שנה זו, יחד עם השותפים שלנו לדרך הצלחנו לייצור עשייה רלוונטית ומוקפדת עשייה איכותית ובלתי מתפשרת.

לפני סיום חשוב לי לומר, כי בכל אחת ואחד טמון הכוח לקדם, ליזום ולהשפיע, עליכם להרים את הראש לראות את כל העשייה מסביב ולהבין שאתם חלק מדבר גדול יותר, חלק מקבוצה רחבה של סטודנטים הדואגים לעשות את החברה הישראלית, טובה יותר שוויונית יותר וצודקת יותר."

ליחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.