מי אנחנו?

תכנית (Sapir's Practice in Communication Experience) SPICE הנה תכנית התמחות שנועדה להעשיר את הניסיון המעשי של סטודנטים  וסטודנטיות מצטיינים בתחום התקשורת השיווקית-דיגיטלית ולהקל על השתלבותם העתידית בתעשייה. במסגרת התכנית, בוגרי שנה ב' מהמסלול לתקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במחלקה לתקשורת בספיר משתלבים בהתמחות משמעותית בחברות המתמחות בתקשורת שיווקית ודיגיטלית, לרבות משרדי יחסי ציבור, מחלקות דוברות ואגפי שיווק. התכנית מלווה על ידי צוות מקצועי מטעם המחלקה לתקשורת, במטרה לסייע לכל סטודנט וסטודנטית למקסם את המפגש הראשוני עם תעשיית התקשורת.

התכנית מבוססת על התמחות קיץ במשך כ-70 שעות בחודשים יולי-אוגוסט בחברות ובארגונים, שלצידה הנחיה אקדמית מהמחלקה לתקשורת. בתום התמחות הקיץ הסטודנטים ממשיכים לשנת הלימודים האחרונה בתואר (שנה שלישית), שבמהלכה באפשרותם להמשיך את ההתמחות בארגון במקביל להפקת קמפיין שיווקי כפרויקט גמר. 
תכנית SPICE מהווה גשר בין האקדמיה לתעשייה. עבור הסטודנטים, מדובר בתכנית שמציעה ניסיון מעשי משמעותי, רלוונטי ומותאם לשוק העבודה העכשווי. עבור הארגונים המארחים מדובר בהזדמנות להיחשף לסטודנטים מובילים, המגיעים עם רצון עז ללמוד את עולם התקשורת, להתנסות בעבודה מעשית ולתרום מהידע העיוני והמעשי שצברו בלימודיהם. 

לשאלות ובירורים ניתן לפנות במייל לרכז התכנית, יצחק משיח: itzhak@mail.sapir.ac.il

תכנית ספייס

למה לי התמחות?

המחלקה לתקשורת מעודדת את הסטודנטים להשתלב כמתמחים במקומות עבודה בתחום התקשורת כבר במהלך הלימודים, מתוך הבנה כי נוכחותם בתעשייה תעמיק את הידע המקצועי שהם רוכשים בלימודיהם. השילוב בין לימודים עיונים-אקדמיים ברמה גבוהה וניסיון פרקטי-מעשי, מהווים עבור בוגרי המסלול יתרון משמעותי עם יציאתם לשוק העבודה. 

מה אופי ההתמחות?

התכנית מושתתת על התמחות קיץ בחודשים יולי-אוגוסט בארגונים מהתעשייה, שלצידה הנחיה אקדמית מהמחלקה לתקשורת, שתכלול הגשת דוחות, נוכחות בהרצאות מקצועיות במכללה ופגישות תקופתיות עם המנחה האקדמי. ההתמחות הנה בהתנדבות ואינה מלווה בנקודות זכות אקדמיות. 

מי רשאי להשתתף?

לתכנית רשאים להגיש מועמדות בוגרי שנה ב' במסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במכללה האקדמית ספיר שעומדים בהצלחה בסדנאות המעשיות במסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטאלית. המועמדים המתאימים ביותר יוזמנו לראיון אישי.

איך נרשמים?

המועמדים ימלאו פרטים אישיים בטופס ההרשמה המצורף, וינמקו (עד 100 מילים) מדוע הם מתאימים לתכנית וכיצד לדעתם השתתפות בהתמחות תתרום להמשך הקריירה המקצועית שלהם בשוק העבודה. הגשת המועמדות תיעשה על ידי מילוי הפרטים לכל המאוחר עד לתאריך 30.05.22.
בטופס על המועמדים לציין באיזה אזור גיאוגרפי ירצו להתמחות, באיזה סוג חברה והעדפות לתחומי התמחות הארגון. המחלקה לתקשורת אינה מתחייבת לשבץ את המועמדים לפי העדפותיהם הראשונות. כמו כן, יציאה להתמחות מותנית בחתימה על הסכם שיישלח בנפרד.

מתי כל זה קורה?

המחזור הרביעי של התכנית ייערך בקיץ 2022

18.05.22 – פתיחת ההרשמה לתכנית
30.05.22 – סגירת הרשמה למחזור 4
09.06.22 – ראיונות למועמדיםות מתאימיםות
15.06.22 – פרסום שיבוצי המתמחים
19-23.06.22 – סיור היכרות של התלמיד/ים במקום ההתמחות מיועד
03.07.22 – תחילת ההתמחות – שיבוץ מתמחה ל-64 שעות התמחות
31.08.22 – סיום ההתמחות

ההרשמה למחזור 4 (קיץ 2022) פתוחה עד ה-30/05/2022

איזור התמחות מועדף
מאפייני המשרד בו ארצה להתמחות
תחומי פעילות מועדפים
(יש לסמן לפחות 3 תחומים)