מי אנחנו?

תכנית (Sapir's Practice in Communication Experience) SPICE הנה תכנית התמחות שנועדה להעשיר את הניסיון המעשי של סטודנטים  וסטודנטיות מצטיינים בתחום התקשורת השיווקית-דיגיטלית ולהקל על השתלבותם העתידית בתעשייה. במסגרת התכנית, בוגרי שנה ב' מהמסלול לתקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במחלקה לתקשורת בספיר משתלבים בהתמחות משמעותית בחברות המתמחות בתקשורת שיווקית ודיגיטלית, לרבות משרדי יחסי ציבור, מחלקות דוברות ואגפי שיווק. התכנית מלווה על ידי צוות מקצועי מטעם המחלקה לתקשורת, במטרה לסייע לכל סטודנט וסטודנטית למקסם את המפגש הראשוני עם תעשיית התקשורת.

התכנית מבוססת על התמחות קיץ במשך כ-70 שעות בחודשים יולי-אוגוסט בחברות ובארגונים, שלצידה הנחיה אקדמית מהמחלקה לתקשורת. בתום התמחות הקיץ הסטודנטים ממשיכים לשנת הלימודים האחרונה בתואר (שנה שלישית), שבמהלכה באפשרותם להמשיך את ההתמחות בארגון במקביל להפקת קמפיין שיווקי כפרויקט גמר. 
תכנית SPICE מהווה גשר בין האקדמיה לתעשייה. עבור הסטודנטים, מדובר בתכנית שמציעה ניסיון מעשי משמעותי, רלוונטי ומותאם לשוק העבודה העכשווי. עבור הארגונים המארחים מדובר בהזדמנות להיחשף לסטודנטים מובילים, המגיעים עם רצון עז ללמוד את עולם התקשורת, להתנסות בעבודה מעשית ולתרום מהידע העיוני והמעשי שצברו בלימודיהם. 

לשאלות ובירורים ניתן לפנות במייל לרכז התכנית, יצחק משיח: itzhak@mail.sapir.ac.il

תכנית ספייס

למה להצטרף?

תכנית SPICE  מפגישה את תעשיית התקשורת עם סטודנטים מובילים, המגיעים עם רצון עז ללמוד את עולם התקשורת, להתנסות בעבודה מעשית ולתרום מהידע העיוני והמעשי שצברו בלימודים. ארגונים המשתתפים בתכנית יזכו לשלב במסגרותיהם סטודנטים מובילים, המביאים רוח צעירה, ידע בתחום התקשורת השיווקית והמון אמביציה להכיר את התעשייה. בנוסף, ארגונים וחברות שישלבו מתמחים יתרמו להכשרת דור העתיד של תעשיית התקשורת בכלל ותחום היח"צ והדוברות בפרט.  

מהו אופי ההתמחות?

התכנית מושתתת על התמחות קיץ בחודשים יולי-אוגוסט (יום בשבוע) בארגונים מהתעשייה. התמחות זו מלווה בהנחיה מקצועית מטעם המחלקה לתקשורת. רכז התכנית ילווה את התלמידים המתמחים וישמור על קשר רציף עם מלווה ההתמחות מטעם החברה. 

מי הם הארגונים המשתתפים?

לתכנית רשאים להגיש מועמדות ארגונים וחברות בתחום התקשורת השיווקית והמדיה הדיגיטלית ובלבד שיוכלו להקצות איש צוות מתוך הארגון שיהיה אמון על חניכת המתמחה לאורך תקופת ההתמחות. קליטת תלמיד/ים להתמחות קיץ בארגון מותנית בחתימת נציג/ת הארגון על הסכם שישלח אליו כחלק מתהליך הרישום .

מתי כל זה קורה?

המחזור הרביעי של התכנית ייערך בקיץ 2022

18.05.22 – פתיחת ההרשמה לתכנית
30.05.22 – סגירת הרשמה למחזור 4
09.06.22 – ראיונות למועמדיםות מתאימיםות
15.06.22 – פרסום שיבוצי המתמחים
19-23.06.22 – סיור היכרות של התלמיד/ים במקום ההתמחות מיועד
03.07.22 – תחילת ההתמחות – שיבוץ מתמחה ל-64 שעות התמחות
31.08.22 – סיום ההתמחות

ההרשמה למחזור 4 (קיץ 2022) נסגרה.

המחלקה לתקשורת
המסלול לתקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית

ההרשמה לתכנית ההתמחות של המחלקה לתקשורת במכללת ספיר
נסגרה.