Hotiper

לוגו המיזם Hotipre

מיזם Hotiper.com הוקם כדי לספק לצרכנים תובנות פשוטות אך מועילות, שיסייעו להם להבין טוב יותר מהם המוצרים שהם הולכים לקנות. התובנות מסכמות את ביקורות הצרכנים לגבי אספקטים חשובים כגון אמינות המוצר, עלות מול תועלת, שירות לקוחות ועוד. כדי לספק את המידע החשוב ביותר ללקוחות, ניתחנו למעלה מ-350 מיליון ביקורות שונות מאתרים שונים, על למעלה מ-30 מיליון מוצרים- ממלונות ועד לצעצועים. לאחר מכן זיקקנו מהביקורות את תחושות המשתמשים, והצגנו אותם בצורה ויזואלית פשוטה ומעניינת, כך שהצרכן יוכל בקלות לדעת את כל המידע שיעזור לו להחליט על הרכישה, ואף למצוא בקלות מוצרים מתאימים ומומלצים יותר אם ישנם כאלו.

קישור למיזם:
https://hotiper.com

המייסדים:

אלעד קופמן
אלעד קופמן, CEO, בוגר בשיווק טכנולוגי. שירת כמתכנת בצה"ל.
בנאל סדון
בנאל סדון, CTO, בוגר תואר במחשבים ומתמטיקה, ו-CTO לשעבר בסטארט-אפ.