לאחרונה התקיים במכללה יריד לקראת התמחות במשפטים של בית הספר למשפטים בספיר.

עשרות נציגי משרדים מובילים מהסקטור הפרטי והציבורי הגיעו למכללה להציג את עצמם ולפגוש סטודנטים בשנה ג׳ לקראת ראיונות ההתמחות.

הסטודנטים זכו בהזדמנות נדירה להיפגש פנים מול פנים עם משרדים ומאמנים, למפות את השדה המשפטי במרוכז וקרוב לבית, לקבל רפרטואר של אפשרויות התפתחות מקצועית, להבין קצת על תנאי ההעסקה והתרבות הארגונית במשרדים מובילים שעיסוקיהם מגוונים ולחוות היכרות עם העולם האמיתי.
היריד התקיים בשני סבבים - אחד של המגזר הציבורי, שכלל 24 משרדים, והשני של המגזר הפרטי שכלל 36 משרדים.

כל סבב נפתח במעגלי שיח מרתקים ב-eXlab, שאיפשרו לסטודנטים להתעמק בתחומי המשפט השונים ולשמוע באופן בלתי אמצעי על המשרדים ועל אופק הקריירה בהם, והמשיך לאוהל חגיגי בו התקיים יריד ההתמחויות.

ביריד נפגשו הסטודנטים ונציגי המשרדים. משמח ומרגש במיוחד היה לפגוש את בוגרי בית הספר שהיום מתמחים או עובדים במשרדים, שביום יום מהווים שגרירים של ספיר בזירת המקצוע המשפטי, ואתמול החליפו כובע והיו שגרירים של המשרדים בספיר.

עו"ד רינת עמר, רכזת קריירה והשמת מתמחים של ביה"ס למשפטים בספיר: "בשנה ג' על הסטודנטים למצוא התמחות. מדובר באבן דרך חשובה ומעצבת בקריירה שלהם בעולם המשפט. על מנת להפוך את הלבטים והחיפושים לנגישים, פשוטים ומקיפים, המרכז לפיתוח קריירה יחד עם סגל בית הספר למשפטים בספיר עומל רבות ליצירת שלל כנסים, הכשרות, הרצאות ופעילויות עד למועד הראיונות, על מנת לספק להם את מלוא הידע והמידע הנדרש לצלוח את התקופה של איתור ההתמחות בצורה הטובה ביותר."

ד"ר יופי תירוש, ראשת ביה"ס למשפטים: "השתתפות פיזית ביריד ההתמחות - ישיבה פנים אל פנים עם משרדים שמעוניינים להכירכם - היא משאב חיוני וחשוב בדרך למציאת התמחות מתאימה וטובה עבור הסטודנטים. הרגע הזה במסלול המקצועי שלהם הוא רגע חשוב."

בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר,  בראשותה של ד"ר יופי תירוש, משלב בין השכלה משפטית רחבה בכל תחומי המשפט, עם דגש על התנסות מעשית בקליניקות, בפרקטיקות, ובסדנאות מעשיות. בביה"ס פועלות קליניקות לזכויות חברתיות כמו קליניקה לדיור ציבורי וקליניקה למיצוי זכויות הקהילה הבדואית בנגב, וכן מעבדה וקליניקה לחדשנות ויזמות במשפט. ביה"ס מציע לימודי בוקר וערב.

 

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.