אתמול השתתף נשיא המכללה האקדמית ספיר, פרופ׳ ניר קידר, בכנס “לב התעשייה הישראלית”, שהתקיים במרכז הצעירים “שער הנגב”.

בדבריו הדגיש פרופ׳ קידר את תפקידה של ספיר כעוגן מרכזי בשיקום ובפיתוח של יישובי העוטף, ואת אחריותה לשלב בין מצוינות אקדמית, חדשנות ומחויבות קהילתית.

״לצד האובדן הכבד של 49 חברות וחברי קהילת ספיר, אנו מחויבים להמשיך לבנות, לחזק ולהוביל את ההתחדשות של האזור - אקדמית, כלכלית וחברתית״, אמר קידר, והוסיף כי הפקולטה החדשה לטכנולוגיה במכללה מהווה נדבך משמעותי במהלך זה, ומאפשרת לבוגרים להשתלב במקצועות נדרשים בתעשייה המקומית והארצית.

קידר הציג את פעילות אגף לקשרי אקדמיה-תעסוקה ויזמות, בראשות שגית פלטין־יפרח, הפועל לחיבור הדוק בין סטודנטים ובוגרי ספיר לבין התעשייה המקומית. האגף יוזם שיתופי פעולה עם מפעלים, חברות ויזמים בנגב המערבי, ומסייע בהכוונה, השמה ופיתוח מקצועי של הסטודנטים כבר במהלך לימודיהם.

בסיום דבריו ציין קידר כי יתרונם של בוגרות ובוגרי ספיר טמון בשילוב הייחודי בין ידע אקדמי, מחויבות חברתית ונכונות לפעולה - תכונות שהופכות אותם לכוח מוביל בצמיחה ובחוסן של האזור.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

ביקור במכללה האקדמית ספיר לרגל פתיחת השנה האקדמית
יו״ר ות״ת, פרופ׳ עמי מויאל, ומנכ״לית המל״ג, ד״ר מאיה לוגסי בן חמו, ביקרו השבוע במכללה האקדמית ספיר לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ״ו. במהלך הביקור נפגשו עם נשיא המכללה, פרופ׳ ניר קידר, המנכ״לית גב׳ אורנה גיגי, הרקטור, פרופ׳ עמרי הרצוג, הדיקן לעניינים אקדמיים  ד״ר אורי לב, חברי סגל וסטודנטים, לשיח על האתגרים וההזדמנויות של מערכת ההשכלה הגבוהה בתקופה זו ועל תפקידה של ספיר כמנוע צמיחה מרכזי בחבל תקומה. במסגרת הביקור, פרופ׳ מויאל וד״ר לוגסי בן חמו נפגשו עם סטודנטים משרתי מילואים ואנשי סגל, ושמעו מהם על החזרה לשגרה האקדמית ועל העשייה הקהילתית והערכית שמובילה המכללה מאז אירועי אוקטובר 202
קורס תקשורת בינלאומי בגרמניה
לאחרונה השתתפו 8 סטודנטים וסטודנטיות במחלקה לתקשורת בהנחיית המרצים רועי בן-עמי וד"ר יובל גוז'נסקי, ראש המחלקה בקורס בינלאומי חדשני בגרמניה. הקורס: שיווק בינלאומי בין תרבותי: מיתוג, חדשנות ו-AI בעידן גלובלי, התקיים בשיתוף פעולה בשיתוף עם האוניברסיטה למדיה Hochschule der Medien (HdM) בשטוטגרט, במסגרת מלגת הפרלמנט של מדינת באדן-וירטמברג.  הקורס עוסק בשיווק ותקשורת לקהלים מגוונים מבחינה תרבותית, תוך שילוב כלים מתחום הבינה המלאכותית (AI) והחדשנות.