המחלקה לניהול המשאב האנושי השיקה פורום מוסמכים ומוסמכות.

לאחרונה, התקיים בתל אביב מפגש ההשקה של פורום המוסמכים והמוסמכות של התוכנית לתואר שני בניהול ופיתוח משאבי אנוש - יוזמה ייחודית, שמטרתה ליצור קהילה מקצועית חיה, פעילה ומעורבת של בוגרי ובוגרות התוכנית ממחזורים שונים.

את המפגש יזמה והובילה ד"ר רונית נדיב, ראשת התוכנית, בשיתוף צוות האגף לקשרי אקדמיה-תעסוקה.
האירוע נפתח בסיור חווייתי בתערוכת Work of Art, שהתמקדה בזוויות אנושיות וטכנולוגיות של עולם העבודה המשתנה. המשתתפים לקחו חלק בפעילות קבוצתית שבה בחרו יצירה ש"נגעה" בהם ודרכה נוצרו חיבורים בין-אישיים מקצועיים.
במהלך הדרך למפגש השני, עצרו המשתתפים במיצג "החדר של גלי וזיו" בקניון עזריאלי - מיצג מרגש שמוקדש לזכר החטופים שעדיין מוחזקים בשבי.
בהמשך התקיים מפגש בחברת Axonius, שם אירחה את הקבוצה זהבית רחבלסקי, ששיתפה את סיפור ההתפתחות המקצועית שלה ואת אתגרי הצמיחה בארגון דינמי ומוביל. הדיאלוג שנוצר סביב נושאי ניהול הון אנושי עורר עניין רב.
המפגש כלל גם פאנל בוגרים בהשתתפות: עידו כץ, אורית ז'נבה, עדי מנדלקרן בר וגל שפרוני, שדיברו בכנות על צמיחה, בחירות, ואתגרים במסלול הקריירה מאז סיום הלימודים.
האירוע נחתם בסיעור מוחות משותף, שבחן את השאלה: מה הופך קהילה מקצועית לרלוונטית, תומכת ומתפתחת לאורך זמן?

הפורום מהווה פלטפורמה להמשך חיבור, למידה ונטוורקינג בין בוגרים ואנשי מקצוע בתחומי ה-HR, והוזמנו להצטרף אליו בוגרי כל המחזורים של התוכנית.

מוסמכות ומוסמכים בניהול ופיתוח המשאב האנושי שלנו? מוזמנות ומוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ

ניהול ופיתוח המשאב האנושי פורום מוסמכים

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

חיסולים בעולם התחתון
אתמול התקיים משפט מבוים בבית הספר למשפטים במכללת ספיר. נושא המשפט: חיסולים בעולם התחתון בראי דיני השותפות.
שבוע קריירה
לראשונה, שבוע קריירה ותעסוקה, שימנה למעלה מ-70 חברות וארגונים שיגייסו עובדים. במהלך היריד ינתנו כלים וייעוץ אישי להתמודדות בשוק העבודה. המכללה האקדמית ספיר פתחה לראשונה שבוע שלם שעוסק בקריירה ותעסוקה. באירוע השיא בו ייקחו חלק למעלה מ-70 חברות וארגונים שמגיעים לגייס עובדים ב-10.6. האירוע נבנה מתוך צורך עמוק לתת מענה ישיר לאתגרים החברתיים, האישיים והתעסוקתיים שנוצרו בעקבות אירועי 7 באוקטובר ובעיקר באזור העוטף, שנפגע באופן קשה ביותר גם מבחינה תעסוקתית.