ספר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולג'יי אברהם.

הספר, שהגיע למקום הרביעי ברבי המכר של אמזון, הינו מדריך ייחודי וחדשני בתחום השיווק והאסטרטגיה העסקית והמבוסס על אסטרטגיות הפניה, שפיתחו המחברים. הספר מספק לקוראים כלים מעשיים למינוף עסקי, יצירת צמיחה מהירה, ובניית יתרון תחרותי משמעותי, בעזרת עקרונות שנבדקו והוכחו לאורך עשרות שנים. הספר מתאים ליזמים, מנהלי שיווק, בעלי עסקים, ואקדמאים המעוניינים להעמיק את הבנתם בתחום.

אודות המחברים

וילי אברהם

ד״ר וילי אברהם, מומחה לשיווק עם ניסיון רב במחקר אקדמי וייעוץ עסקי. משמש כעורך מדעי בכתבי עת מובילים בתחום הצרכנות והתיירות, ושותף בפרויקטים גלובליים בתחום השיווק והאסטרטגיה העסקית.

ג'יי אברהם

ג'יי אברהם, מייסד ומנכ״ל קבוצת אברהם, יועץ שיווק ואסטרטגיה עסקית מהמובילים בעולם. ג’יי עזר למאות עסקים להגדיל את הכנסותיהם במיליארדי דולרים . ג’יי הינו גורו עולמי בתחום השיווק בכלל ובאסטרטגיה עסקית בפרט. עם רקורד עשיר של הצלחות חובקות עולם.

קישור לרכישה

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

בוגר קורס ממונה הגנת פרטיות
לאחרונה הסתיים המחזור הראשון של קורס ממוני הגנת הפרטיות (DPO) במרכז ללימודי חוץ והמשך בריכוז פדגוגי של ד"ר שרון בר-זיו ועו"ד רביד פטל.
סדנת דיון באנגלית
בשיתוף פעולה של המחלקה ואנגלית והנציבות להוגנות מגדרית, התקיימה לאחרונה סדנת דיון באנגלית, לליטוש הכישורים של חברות הסגל להתחיל שיח בכנס וליצור עניין. מטרת המפגש, בהנחיית ד"ר עמית מרנץ מהמחלקה לאנגלית, הייתה לסייע חוקרות להתכונן לקראת כנסים בינלאומיים ושיפור היכולת להציג תכנים ולהרגיש בטוחות יותר לפתוח בשיח סביב נושא המחקר. הסדנה עסקה בכלים לבניית פיץ' שיעזור ללכוד עניין. הסדנה כמובן התנהלה באנגלית בלבד ונתנה הזדמנות לחוקרות להתנסות בפועל בדיון, הצגה, יצירת שיח סביב נושא המחקר שלהן ושל המשתתפות האחרות.