ספר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולג'יי אברהם.

הספר, שהגיע למקום הרביעי ברבי המכר של אמזון, הינו מדריך ייחודי וחדשני בתחום השיווק והאסטרטגיה העסקית והמבוסס על אסטרטגיות הפניה, שפיתחו המחברים. הספר מספק לקוראים כלים מעשיים למינוף עסקי, יצירת צמיחה מהירה, ובניית יתרון תחרותי משמעותי, בעזרת עקרונות שנבדקו והוכחו לאורך עשרות שנים. הספר מתאים ליזמים, מנהלי שיווק, בעלי עסקים, ואקדמאים המעוניינים להעמיק את הבנתם בתחום.

אודות המחברים

וילי אברהם

ד״ר וילי אברהם, מומחה לשיווק עם ניסיון רב במחקר אקדמי וייעוץ עסקי. משמש כעורך מדעי בכתבי עת מובילים בתחום הצרכנות והתיירות, ושותף בפרויקטים גלובליים בתחום השיווק והאסטרטגיה העסקית.

ג'יי אברהם

ג'יי אברהם, מייסד ומנכ״ל קבוצת אברהם, יועץ שיווק ואסטרטגיה עסקית מהמובילים בעולם. ג’יי עזר למאות עסקים להגדיל את הכנסותיהם במיליארדי דולרים . ג’יי הינו גורו עולמי בתחום השיווק בכלל ובאסטרטגיה עסקית בפרט. עם רקורד עשיר של הצלחות חובקות עולם.

קישור לרכישה

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

אתי
"אתי", הסדרה החדשה והמדוברת של חגי לוי, שהוקרנה בבכורה עולמית בפסטיבל ונציה, תפתח את פסטיבל קולנוע דרום ה-24. לצד הפרימיירה,שתתקיים ב-6.11 בסינמטק שדרות, הפסטיבל יקיים רטרוספקטיבה מיוחדת ליצירתו של חגי לוי, מהיוצרים הישראלים המצליחים בעולם. לאחר שנדחה מחודש יולי בעקבות המלחמה באיראן, פסטיבל קולנוע דרום חוזר בנובמבר הקרוב, ולראשונה מאז ה-7.10.23 יתקיים שוב בסינמטק שדרות במתכונת מלאה. חגי לוי: "אני שמח ש"אתי" זכתה לפתוח דווקא את המהדורה הנוכחית של פסטיבל דרום, שמתקיים בסימן שנתיים ל-7 באוקטובר והחזרה לדרום, וחשיבותו עצומה.
יובל גוז'נסקי בטקס לזכר התצפיתניות
מיזם הפודקאסטים להנצחת התצפיתניות שנפלו במוצב נחל עוז. 18 פרקים אינטימיים שנוצרו בשיתוף פעולה יוצא דופן בין המשפחות השכולות לסטודנטים ממסלול הרדיו והפודקאסטים בספיר, מציגים את סיפור חייהן של 16 התצפיתניות ו־2 הסמב״ציות שנרצחו במוצב נחל עוז. השבוע התכנסו משפחותיהן של 16 התצפיתניות ו־2 הסמב״ציות שנרצחו במוצב נחל עוז, לטקס חניכת מיזם הנצחה ייחודי: סדרת פודקאסטים אישיים ומטלטלים שמחזירים לחיים את דמותן של הצעירות.