ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, לימד לאחרונה בבית ספר למנהל עסקים ב Pforzheim University of Applied Sciences בגרמניה קורס בנושא ״עסקים בינלאומיים״.

בקורס השתתפו עשרה סטודנטים מגרמניה, סקוטלנד ודרום אמריקה, והוא התנהל במהלך הסמסטר באופן היברידי - חלקו באופן מקוון וחלקו פנים מול פנים עם הסטודנטים ב-Pforzheim.

וילי משתף בחוויה שריגשה אותו במיוחד: "באחד המפגשים הפיזיים דיברתי עם הסטודנטים על השפעת התרבות של האסטרטגיה השיווקית בזירה הגלובלית. הראיתי להם פרסומות ישראליות וגרמניות לצורך השוואה. התרגשתי לראות איך סטודנטים בחו״ל (במיוחד בתקופה זו) צופים בפרסומות בשפה העברית ומנתחים אותן על מנת להבין כיצד מאפיין התרבות הישראלי בא לידי ביטוי בפרסומות. סיפרתי להם רבות על התרבות הישראלית ולמרבה הפתעתי ושמחתי - הם גילו המון עניין!".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

טלי ריאבוי_המלחמה בשינה_2024_03.46 דק_סטילס מוידיאו_01_מתוך התערוכה אומת הזרים
בתערוכה יוצגו עבודתן של שבע סטודנטיות, אשר משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שאפשרה קירבה גופנית וקרבה רגשית בעשייתן. בשל המצב הביטחוני, תערוכת הבוגרות מתארחת השנה בגלריית המדרשה. הסטודנטיות המציגות: שרה אבו כף, מרים אלכמלאת, אפרת גל-נור, אנואר ז'ור, נירית קינן כהן, ורה פבלוב, טלי ריאבוי מנחה ואוצרת התערוכה: סמדר לוי עבודות האמנות בתערוכת בוגרות 2024 משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שדרשה ואף אפשרה קירבה גופנית, כמו-גם קרבה רגשית בעשיית האמניות. וככאלה, הן גם ויתרו על גימור מהוקצע ושומרות על גולמיות עשייתן.
מתוך סרט האנימציה מקק בבימוי יונתן השילוני
האנימטור הישראלי שעובד עם דיסני ומלמד את הדור הבא של היוצרים השילוני, בן 35 מתל אביב, מביא עמו ניסיון של חמש שנים כמרצה בקורסי הנחייה כיתתית לסרט גמר ובימוי לאנימציה ותסריט לסרט גמר בבית הספר. השילוני, בוגר תואר ראשון באנימציה מהמכללה האקדמית ספיר, החל את דרכו המקצועית במעבדה לאנימציה בירושלים. לאחר מכן, הצטרף לצוות בהפקה ישראלית של ניקולונדיאון, שם צבר ניסיון משמעותי. בהמשך, עבר לעבוד עם סטודיו Brown Bag האירי, שם הוא עובד עד היום ויוצר סדרות ילדים עבור חברות דיסני, נטפליקס, אמאזון ועוד.