אשר ביטון מונה ליו"ר הוועד המנהל של המכללה הטכנולוגית ספיר

את תפקיד יו"ר הוועד המנהל של המכללה הטכנולוגית בספיר ימלא במקומו של אופיר ליבשטיין ז"ל שהיה ראש המועצה האזורית שער נגב ונרצח ב-7 באוקטובר.

אשר ביטון, בן 52, אב לשלושה בנים, נולד וגדל בשדרות ומתגורר כיום בקיבוץ ברור-חיל. סגן אלוף במילואים, בעל תואר ראשון להנדסת חשמל ותעודת הוראה מאוניברסיטת תל-אביב ו-HIT ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן.

במהלך הקריירה מילא מספר תפקידים בשירות הציבורי, בין היתר, כמנכ"ל משרד הדיגיטל הלאומי וכיושב-ראש המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, כחבר הוועדה להפרטת נכסי המדינה של רשות החברות וכחבר בוועדות שונות בעולם רגולציית התקשורת והמדיה. כמו כן, אשר מומחה לייצוג מדינת ישראל במוסדות בין-לאומיים כגון ה-ITU ומייעץ כיום בתחום זה למספר מוסדות. הוא מייסד ובעלים של חברה ללימודי אנגלית וחבר הוועד המייעץ של מספר חברות וסטארטאפים.

אשר ביטון: "החלפתו של חברי, אופיר ליבשטיין הי"ד, הינו אירוע שנולד מתוך אסון משותף וכאב גדול. מי ייתן ובע"ה נצליח להוביל את המכללה ולצמוח מכאב עצום לאור גדול ושגשוג המבוססים בעיקר על אנשים שהם מקור כוחנו ועוצמתנו. אני מאמין גדול בטכנולוגיה בשירות אנשים, בחדשנות והשתנות ומודה על האמון שניתן בי".

דודו שלמה, מנהל המכללה הטכנולוגית ספיר: ״אני מברך על מינויו של אשר ביטון לתפקיד יו"ר הוועד המנהל של המכללה הטכנולוגית ספיר ומאחל לו הצלחה רבה. אשר מביא עימו ערך מוסף משמעותי שיסייע לקידומה של המכללה. היכרותו של אשר עם המרחב החברתי והקהילתי בה פועלת המכללה הוא יתרון משמעותי שמתחבר לחזון המכללה במעורבות והשפעה של הקהילה הסובבת אותה. נוסף לכך, היכרותו וניסיונו בעולם הטכנולוגיה והחדשנות, התשוקה שלו לקידום ההשכלה והעשייה הטכנולוגית יסייעו לתנופה של המכללה והתפתחותה קדימה בעשור הבא".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.