מאות סטודנטים הלומדים במכללת ספיר קיבלו מלגות לימודים בהיקף של מיליוני דולרים.

היום (ג' 3.3.20) התקיים במכללה האקדמית ספיר המפגש השנתי של הנהלת תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) עם מלגאי התכנית הלומדים במכללה וההנהלה הבכירה של מוסד הלימודים.

במהלך המפגש הפתיעה מנהלת התכנית, הגב' אורנה פסח, את נשיא מכללת ספיר, פרופ' שי פלדמן, והעניקה לו מגן הוקרה על שיתוף הפעולה. המגן הוענק כחלק מהחגיגות לציון 18 שנים לפעילות תוכנית !IMPACT של FIDF.

תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ה-FIDF  נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון.

השנה התכנית מעניקה מלגות ל-106 סטודנטים הלומדים כיום במכללת ספיר, בנוסף ל- 292 בוגרים, שסיימו כבר את לימודי התואר ומשולבים בכל תחומי המשק בישראל. סך היקף מלגות !IMPACT לסטודנטים במכללת ספיר מגיע לכ- 5,128,000 דולר.

מר אלון גייר, דיקן הסטודנטים: "תמיכת תכנית המלגותIMPACT! בסטודנטים מלגאי התכנית, חשובה מאין כמותה. אנו, במכללה האקדמית ספיר, מברכים על התמיכה הרבה והמשמעותית של התכנית בסטודנטים ועל הקשר ההדוק רב השנים בין המכללה לתכנית. ארצה להודות מקרב לב לגב' אורנה פסח, עמה אני בקשר מיום היווסדה של תכנית IMPACT! של ארגון FIDF."

הגב' אורנה פסח, מנהלת תוכנית !IMPACT של FIDF: "כל אחד ואחת מהמלגאים שלנו בחר לבצע שירות קרבי משמעותי ולתרום לביטחון מדינת ישראל, למרות המצב הכלכלי המאתגר בבית. מלגת IMPACT! היא הדרך שלנו להצדיע להם, להוקיר להם תודה ולסייע בבניית עתידם. אני רוצה להודות לפרופ' פלדמן ולכל מכללת ספיר על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ומפגש מרגש. אני בטוחה כי יחד נוכל להמשיך ולהגשים חלומות לעוד לוחמים רבים בעתיד".

משרד דיקן הסטודנטים בהנהלת מר אלון גייר מעניק סיוע לסטודנטים ופועל בנושאים הקשורים לרווחתם. המשרד מעניק סיוע ומענה לצורכי הסטודנטים כגון: סיוע כלכלי, סיוע לסטודנט בשירות מילואים, לקויות למידה, סטודנטים עם מוגבלויות, הפניה לטיפול בשירות הפסיכולוגי, עוולת מנהליות ואקדמיות, סיוע לסטודנט הערבי וטיפול בעולים חדשים. כל זאת בשיתוף פעולה פורה עם שאר הגורמים במכללה וגופים חיצוניים.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי ה-22 ננעל אתמול בערב (יום ד') במכון הצרפתי בתל אביב.
באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.