בצל מלחמת ״חרבות ברזל״, שנת הלימודים תפתח בספיר באופן מקוון ב-24/12/2023 ותתנהל תוך התחשבות מרבית בסטודנטיות ובסטודנטים המפונים ובמשרתי המילואים.

לקראת פתיחת השנה, מתקיים במתחם פוינט-עזריאלי שרונה אירוע בוטקאמפ שמטרתו היא להחזיר את הסטודנטיות והסטודנטים של המכללה האקדמית ספיר למסלול של עשייה ולמידה, עם הפנים קדימה אל מול תמונת עתיד, ולתת להם את התמיכה והכלים שהם צריכים על מנת לנוע קדימה בתוך המציאות המאתגרת. 

הארוע מתקיים מטעם אגף קשרי אקדמיה - תעסוקה ויזמות בספיר בהפקת עמותת אלומה, בחסות מיזם אקדמיה - תעסוקה של מנהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה ומרכז אדמונד דה רוטשילד.

ב"בוטקאמפ בוסט לקריירה" משתתפים כ-25 סטודנטיות וסטודנטים מהמכללה האקדמית ספיר, רובם מפונים מבתיהם והוא מתקיים בפוינט-עזריאלי שרונה, אשר תרמו לטובת הסטודנטים את חלל העבודה. הסטודנטים, המגיעים מתחומי לימוד מגוונים, בין השאר שיווק טכנולוגי, משפטים, מדעי המחשב, ניהול המשאב אנושי ותקשורת, יקבלו במהלך 3 ימים מרוכזים תכנים, שעיקרם חיבור למציאות הנוכחית ולעולם העבודה על רקע המלחמה, גיבוש זהות תעסוקתית בזמן משבר, הכוונה וכלים פרקטיים חדשניים מבוססי בינה מלאכותית הדרושים להם לקראת היציאה לעולם העבודה, בפיתוח ובהובלה של לירון יונה, מנהלת הדרכה ופיתוח ידע באלומה ויועצת לפיתוח קריירה. 

שגית פלטין - יפרח, ראש אגף קשרי אקדמיה-תעסוקה ויזמות במכללה האקדמית ספיר: ״לראשונה מאז פרוץ המלחמה נפגשים סטודנטיות וסטודנטים ממחלקות שונות תחת קורת גג אחת לבוסט של תכנים פרקטיים לקראת יציאתם לעולם העבודה המתחדש. הם צפויים לצאת עם תכנית קריירה, לרכוש מיומנויות של נטוורקינג ופרופיל לינקדין עדכני.  אני מודה לכל השותפים להפקה למרצים ולתרומים לפעילות המשמעותית הזו. כל הסטודנטים המשתתפים  יקבלו מעטפת לאורך השנה וילוו על ידי האגף  בייעוץ תעסוקתי, שדרוג קורות החיים ובהכנה לראיונות עבודה ולעולם העבודה. אנו צפויים לקיים בוטקמפ נוסף לאנשי כוחות הביטחון והמילואים במהלך השנה.״

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.