08.05.23, רגע לפני מבצע "מגן וחץ", נערך במרכז חי בספיר(חדשנות ויזמות) PARTY AI, בשיתוף המועצה האזורית בני שמעון, אירוע שכולו בינה מלאכותית באווירת מסיבה.

משתתפי האירוע התחלקו לצוותים וקיבלו אתגר נושא פרסים: העלאת אחוז הנשים והצעירים במליאת המועצה.

בעזרת פלטפורמות מבוססות בינה מלאכותית, יצרו המשתתפים מגוון פתרונות יצירתיים עבור האתגר.

במהלך האירוע התנסו המשתתפים במנעד רחב של כלי AI, בהנחייתה של לירון דרזנר, יזמת ומתמחה בסטארטאפים בעולם הביוטק.

הצוותים הזוכים קיבלו פרסים בשווי כ-3,000 ש"ח.

חברי הצוות הזוכים במקום הראשון: אורון שלם, ליאור פרייד, מעיין פרייד, יוליה מושן.
חברי הצוות הזוכים במקום השני: טל מרסיאנו, אליחי סאסי, אביב אוזון

פארטי AI

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

טלי ריאבוי_המלחמה בשינה_2024_03.46 דק_סטילס מוידיאו_01_מתוך התערוכה אומת הזרים
בתערוכה יוצגו עבודתן של שבע סטודנטיות, אשר משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שאפשרה קירבה גופנית וקרבה רגשית בעשייתן. בשל המצב הביטחוני, תערוכת הבוגרות מתארחת השנה בגלריית המדרשה. הסטודנטיות המציגות: שרה אבו כף, מרים אלכמלאת, אפרת גל-נור, אנואר ז'ור, נירית קינן כהן, ורה פבלוב, טלי ריאבוי מנחה ואוצרת התערוכה: סמדר לוי עבודות האמנות בתערוכת בוגרות 2024 משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שדרשה ואף אפשרה קירבה גופנית, כמו-גם קרבה רגשית בעשיית האמניות. וככאלה, הן גם ויתרו על גימור מהוקצע ושומרות על גולמיות עשייתן.
מתוך סרט האנימציה מקק בבימוי יונתן השילוני
האנימטור הישראלי שעובד עם דיסני ומלמד את הדור הבא של היוצרים השילוני, בן 35 מתל אביב, מביא עמו ניסיון של חמש שנים כמרצה בקורסי הנחייה כיתתית לסרט גמר ובימוי לאנימציה ותסריט לסרט גמר בבית הספר. השילוני, בוגר תואר ראשון באנימציה מהמכללה האקדמית ספיר, החל את דרכו המקצועית במעבדה לאנימציה בירושלים. לאחר מכן, הצטרף לצוות בהפקה ישראלית של ניקולונדיאון, שם צבר ניסיון משמעותי. בהמשך, עבר לעבוד עם סטודיו Brown Bag האירי, שם הוא עובד עד היום ויוצר סדרות ילדים עבור חברות דיסני, נטפליקס, אמאזון ועוד.