מאיר אברז'ל למנהל היחידה למעורבות חברתית באגף דיקנאט הסטודנטים

מאיר אברז'ל, בן 44 גר באשדוד מונה למנהל היחידה למעורבות חברתית באגף דיקאנט הסטודנטים במכללה האקדמית ספיר. אברז'ל יחליף את נעמה אייד-בוהדנה בתפקיד.אברז'ל בוגר המכללה האקדמית ספיר, למד לתואר ראשון ושני במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית.בתפקידיו הקודמים שימש כיועץ של שר העבודה והרווחה בזמנו איציק שמולי,  ריכז את קשרי הקהילה בבינ"ה – התנועה ליהדות חברתית בתל אביב יפו, וכן שימש כמנהל תכנית ארצי בעמותת "חברים בטבע" העוסקת בהקמת גרעינים קהילתיים של יוצאים אתיופיה ברחבי הארץ.

בתחום החברתי, ארבז'ל יזם ופעיל חברתי  לפני כ- 10 שנים הקים יחד עם חברים נוספים את "תנועת אשדודים" תנועה חברתית המקיימת ומקדמת פעילות אזרחית לקידום איכות החיים של תושבי אשדוד. בנוסף לכך הקים את עמותת "אביבים בקהילה" ע"ש סרן אביב חקאני ז"ל – עמותה שמסייעת ומלווה חיילים בודדים.  בעבר התנדב בעמותת ידידים שפועלת למען נוער בסיכון וכן בהיותו סטודנט פעיל היה חונך מצטיין והתנדבתי שנתיים וחצי ב"ניידת רחוב" של עמותת עלם באשדוד.

לדברי מאיר אברז'ל: "המכללה האקדמית ספיר היא מאז ומעולם בית עבורי ואני שמח מאוד להיות חלק מהצוות ולהוביל תהליכים וחדשנות בתחום של הקשר עם הקהילה – מה שהקנה למכללה מוניטין רב מחוצה לה ובסביבתה.  היחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן הוקמה מתוך אמונה כי מהות האקדמיה, מעבר להנחלה ויצירת ידע, הינה התרומה והתמיכה בקהילה.

עוד הוסיף: "היחידה למעורבות חברתית שמה לה למטרה לשלב את הסטודנטים בעשייה חברתית, ערכית וחינוכית בקהילה, לפתח את התודעה החברתית של הסטודנטים הפעילים, הסגל המנהלי והאקדמי, דרך שילובם בפרויקטים בקרב אוכלוסיות מגוונות. היחידה מהווה רשת תומכת עבור קהילת הפעילים בה, פועלת לשילוב וקידום אוכלוסיות מגוונות ומחברת בין קהילה, אקדמיה ויזמות תוך חשיבה חדשנית. אנו מאמינים כי הסטודנטים בספיר הינם משאב אנושי רב ערך, בעל יכולת השפעה על הסביבה בה הוא חי, ורואים בחיבור העשייה החברתית ללימודים אקדמיים הכרחי.
סטודנט פעיל ביחידה הינו אזרח בעל תחושת שייכות, אחריות ומחויבות לקהילתו ולסביבתו.

ביחידה למעורבות חברתית פעילים כ-450 סטודנטים בכ-31 פרויקטים הנותנים מענה לאוכלוסיות וסוגיות חברתיות ברחבי הנגב,  מאשקלון ועד באר שבע. לכל פרויקט מאפיין ייחודי ודרישות משלו".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

פסטיבל מדרום
אלפי משתתפים ביקרו בפסטיבל מדרום לאמנות רב תחומית, שנערך באופקים ובנגב המערבי זו השנה ה-16. בסוף השבוע האחרון ננעל באופקים פסטיבל מדרום לאמנות רב תחומית.
הוגנות מגדרית 20206
בבית הספר למשפטים התקיים המפגש הראשון של מיזם חדש בשם Shoptalk בהובלת חברת הסגל דר׳ נופר יעקובי גן-אור, במסגרת פרסי הוגנות מגדרית לשנת 2026. המיזם כולל סדרת מפגשים, במהלכם יציגו סטודנטיות עבודות פרה־סמינר וסמינר, יקבלו משוב אקדמי מובנה ויתרגלו ביקורת עמיתות בסביבה תומכת ומקצועית. זאת במטרה לפתח מיומנויות שיח ופרזנטציה באנגלית, לקדם מצוינות אקדמית במחקר ולצמצם פערים מגדריים. במפגש הראשון שהתקיים ב-20.5.2026 הציגה תלמידת שנה ב׳, אלינה קורוליוב, עבודת סמינר שכתבה במסגרת התואר הראשון בקרימינולוגיה. לאחר מכן התקיים שיח ומשוב באנגלית על המחקר והפרזנטציה.