"אהבה במשפט" - ספר חדש לד"ר בעז סגל, מרצה בבית הספר למשפטים בספיר

ספר זה מעמיד לראשונה בתולדותיו של המין האנושי את האהבה לדין וזו עלולה להישלח לבית האסורים. אינספור בני אדם ברוכי כישרון עסקו באהבה: משוררים וסופרים, ציירים ופסלים, פילוסופים ואנשי דת, פסיכולוגים ונוירולוגים. עתה תורם של אנשי המשפט.

זהו ספר מרתק, שבמרכזו התלבטות קשה: מה חזק יותר - האהבה או הרצון לנקום ולנצח במשפט ראווה? מה יבחר לעשות עו"ד יפתח פוזנר, המדלג בתפניות מפתיעות בין רומנטיקה לנקם בדרך אל סוף לא ידוע. למרות הנושא הטעון, העלילה קולחת, קלילה ומלאת הומור.

אהבה בְמשפט הוא מניפסט על אהבה, המעמיד למבחן את השאלות – מהי אהבה? האם היא באה להחריב או לקיים? האם היא מטיבה או מרעה עם האדם?

ד"ר בועז סגל

ד"ר בעז סגל הוא מרצה בבית הספר למשפטים בספיר. סגל עוסק במחקר ובהוראת המשפט. בעז סגל הוא ד"ר למשפטים, עורך-דין, מרצה, סופר ומגשר. "אהבה במשפט" הוא ספרו השני. ספרו הראשון, "הרומן אישה וארבע ארצות" ראה אור בשנת 2008 בהוצאת כותרות.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

רוב כספי התקומה יועברו למימון שכר לימוד לסטודנטים כחלק ממהלך לשיקום הנגב המערבי, החל משנת הלימודים הקרובה תוענק מלגה לשכר לימוד מלא לסטודנטים בשנה הראשונה. בנוסף, לראשונה בעוטף עזה יוקמו שתי פקולטות חדשות למקצועות הרפואה ולטכנולוגיות מתקדמות. נשיא המכללה, פרופ׳ ניר קידר: ״תקציב מנהלת תקומה מאפשר לנו למלא תפקיד מרכזי בשיקום ופיתוח הנגב המערבי. גאים להיות מוסד אקדמי המעניק השכלה אקדמית מצוינת, ובמקביל לעודד את כל הסטודנטים שלנו להיות מעורבים בקהילות שמסביבנו". בחודש שעבר אישרה הממשלה את תקציב מנהלת תקומה לשיקום אזור עוטף עזה.
ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, לימד לאחרונה בבית ספר למנהל עסקים ב Pforzheim University of Applied Sciences בגרמניה קורס בנושא ״עסקים בינלאומיים״. בקורס השתתפו עשרה סטודנטים מגרמניה, סקוטלנד ודרום אמריקה, והוא התנהל במהלך הסמסטר באופן היברידי - חלקו באופן מקוון וחלקו פנים מול פנים עם הסטודנטים ב-Pforzheim. וילי משתף בחוויה שריגשה אותו במיוחד: "באחד המפגשים הפיזיים דיברתי עם הסטודנטים על השפעת התרבות של האסטרטגיה השיווקית בזירה הגלובלית. הראיתי להם פרסומות ישראליות וגרמניות לצורך השוואה.