בציר נאה לבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר בפסטיבל דוקאביב 2023.

גאווה גדולה לבית הספר לאמנויות הקול והמסך, עם מועמדויות רבות של סטודנטים, בוגרים וחברי סגל בפסטיבל דוקאביב שיתקיים במאי הקרוב.

הסרט  "חילוניות – דת ומדינה" בבימוייה של ענת זלצר, ראשת מסלול לתואר שני בבית הספר לאמנויות הקול והמסך יוקרן במסגרת הפנורמה בהקרנת בכורה בפסטיבל.

הסרט "סרט בסנטר" של קובי פרג' ומוריס בן מיור, שהולחן על ידי יונתן בר גיורא, מרצה בכיר בבית הספר לאמנויות הקול והמסך ישתתף בתחרות הישראלית. בר גיורא גם הלחין את הסרט "נורית אביב-אישה עם מצלמה" של זהר ברנט, שיוקרן בבכורה בפסטיבל במסגרת אמנות ותרבות. 

פרוייקט האנימציה התיעודית "118" נבחר להשתתף בתחרות הסטודנטים. "118" הוא - אסופת סרטים המתעדת את חוויותיהן, תחושותיהן ומחשבותיהן של מטפלות ומטפלים במקלטי נשים נפגעות אלימות של נעמ"ת. מדובר בפרויקט דגל שנתי של מסלול אנימציה של בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר. הפרויקט הוא יצירה משותפת של סטודנטיות וסטודנטים משנה ב' שמטרתה לתת קול לאנשים הבלתי נראים בחברה. 
יוצרות ויוצרי הפרויקט: אביחי בלוך, שחר לוני, ליזה-רוז זאווי, שני כנען, טוני דנילצ'נקו, יערה רות מימון , גילית ביגמן , בתיה גור, אופל , לי כהן , נוי בגגון, טל קופר, ברי אקרמן, אביב קאופמן, קירה פינחוסוביץ'. מנטור יצירתי – ריקרדו ורדסחיים.

הסרט הקצר "גורדה" של הלל ראטה, הולחן על ידי ליאב ביטן, בוגר מסלול פסקול בבית הספר לאמנויות הקול והמסך. הסרט מועמד בתחרות הסטודנטים. ביטן גם הלחין את הסרט "רגעים לפני השינה" שמועמד באותה קטגוריה.

הסטודנטים אלכס נודלמן ממסלול טלוויזיה שנה ד'  ונטע אלחלל ממסלול קולנוע שנה ג' התקבלו עם פרויקטי הגמר שלהם לתחרות פיץ׳ דוקאביב.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.