ביום חמישי האחרון במחלקה לשיווק טכנולוגי התארח רועי קורלנד, מייסד משותף ומנכ״ל בחברת Green Productions.

בהרצאה רועי הציג את החברה שהקים ואת תהליך ההתפתחות המדהים שעברה - ממשרד קטן המעסיק 2 עובדים ועד חברה בינלאומית (ישראל, אוסטרליה וניו זילנד) המעסיקה 50 עובדים קבועים ו-700 פרילנסרים.

ההרצאה התמקדה בדרכים בהן חברת הפקה עם בית פוסט מתמודדת עם עולם ה-AI ואיך היא משתמשת בו. בהרצאה שולבו דוגמאות מהיום יום (קמפיינים, מהלכים שעבדו עליהם בכמה מדינות שונות, פרזנטציות ורעיונות) והשימוש ב-AI בהן.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.