המיזם Multieyed של תומר לוי, בוגר מרכז ח"י בספיר, זכה בתחרות המועצה להשכלה גבוהה לעידוד היזמות והחדשנות באקדמיה

הזכיה של לוי מצטרפת לזכיות של שני בוגרים נוספים של מרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר בתחרות במל"ג: שני המיזמים מתחום הגיימינג: Estar  לזיהוי שחקנים מצטיינים לנבחרות ספורט של משחקי רשת והשני – Out of Mind להעלאת מודעות למתמודדי נפש.

אפליקציית Multieyed - מוקד ארצי מבוסס AI, שיודע לקבל דיווחים על מפגעים ואירועים שמתרחשים בשטח ולהעביר את הדיווח לנמען הרלוונטי בצורה עצמאית. בכך תהליך הדיווח והטיפול במפגעים יהפוך פשוט מהיר ויעיל הן למדווח והן לגורם המטפל. המיזם של תומר לוי (42) בוגר תואר ראשון בניהול תעשייתי, זכה בפרס בסך 31,000 ₪ מענק פיתוח. לוי פיתח את המיזם במסגרת ח"י בספיר - מרכז החדשנות והיזמות במכללה האקדמית ספיר, במעבדת "אתגרים בתעשייה", בראשותו של יניב עבאדי.

המיזם Estar פותח במעבדה לאתגרים בתעשייה בח"י בספיר, ע"י גיא אמזלג (22), אלכס ברגר (28), מיכאל צ'אן (27), ג'ניה איוונוב (29), דני קוגל (23) ובר רפאל (22) סטודנטים מהמחלקה לניהול תעשייה ומדעי המחשב. ראש המעבדה יניב עבאדי, ימשיך ללוות אותם יחד עם יועץ חיצוני בתחום להמשך פיתוח המיזם וגיוס משאבים נוספים. 

המיזם בשני Out Of Mind פותח במעבדת הגיימינג של ח"י בספיר, ע"י אלה לונה פלזנס (25) ותמיר זהבי (30) בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב בספיר. השנה אלה לונה פלזנס תנהל לצידו של ד"ר עמית בן בסט את מעבדת גיימינג, ממנה צמחה.

מנהלי המעבדות יניב עבאדי וד"ר עמית בן בסט ליוו את הסטודנטיות והסטודנטיות לאורך כל השנה, נתנו להם כלים והכשרות ועזרו להם לפתח את המיזמים.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

ביקור המחלקה למדעי המחשב באמדוקס שדרות
לאחרונה, כחלק מהחיבור בין אקדמיה לתעשייה, ביקרו סטודנטיות וסטודנטים מהמחלקה למדעי המחשב, בליווי ראש המחקה ד"ר גדי סולוטורובסקי, באמדוקס שדרות. הסטודנטיות והסטודנטים התקבלו בחברת אמדוקס בחום והקשיבו להרצאות קצרות ומעוררות השראה על האופן שבו בינה מלאכותית משנה את שיטות העבודה שלהם, קיבלו טיפים חשובים מאגף משאבי אנוש בחברה, והצגה של תוכנית ההתמחות שלהם, בשיתוף הפקולטה לטכנולוגיה של המכללה האקדמית ספיר. ד"ר גדי סולוטורבסקי, ראש המחלקה למדעי המחשב במכללה האקדמית ספיר: "לפני שנתיים עזבתי את חברת אמדוקס כדי להתמנות לראש המחלקה למדעי המחשב במכללה האקדמית ספיר.
משלחת לסיינה
במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי בין בית הספר למשפטים במכללת ספיר לבין אוניברסיטת סיינה ואוניברסיטת מילאנו-ביקוקה באיטליה, חמישה סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים לתואר שני במשפטים (שנה ב') יצאו למשלחת, במהלכה השתתפו בקורס בינלאומי בסיינה ובמילאנו בנושא: משברים חוקתיים וביטחון סייבר: מוסדות, זכויות ואתגרים גלובליים. ד"ר נועם בן אשר, סטודנט לתואר שני במשפטים משתף: "הייתה חוויה מעשירה ומעצימה. ההזדמנות להכיר דמויות בולטות בתחום המשפט, לפגוש סטודנטים ישראלים וזרים וכמובן - להתנסות בשפה האנגלית היוו עבורי אתגר ועניין.