המיזם Multieyed של תומר לוי, בוגר מרכז ח"י בספיר, זכה בתחרות המועצה להשכלה גבוהה לעידוד היזמות והחדשנות באקדמיה

הזכיה של לוי מצטרפת לזכיות של שני בוגרים נוספים של מרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר בתחרות במל"ג: שני המיזמים מתחום הגיימינג: Estar  לזיהוי שחקנים מצטיינים לנבחרות ספורט של משחקי רשת והשני – Out of Mind להעלאת מודעות למתמודדי נפש.

אפליקציית Multieyed - מוקד ארצי מבוסס AI, שיודע לקבל דיווחים על מפגעים ואירועים שמתרחשים בשטח ולהעביר את הדיווח לנמען הרלוונטי בצורה עצמאית. בכך תהליך הדיווח והטיפול במפגעים יהפוך פשוט מהיר ויעיל הן למדווח והן לגורם המטפל. המיזם של תומר לוי (42) בוגר תואר ראשון בניהול תעשייתי, זכה בפרס בסך 31,000 ₪ מענק פיתוח. לוי פיתח את המיזם במסגרת ח"י בספיר - מרכז החדשנות והיזמות במכללה האקדמית ספיר, במעבדת "אתגרים בתעשייה", בראשותו של יניב עבאדי.

המיזם Estar פותח במעבדה לאתגרים בתעשייה בח"י בספיר, ע"י גיא אמזלג (22), אלכס ברגר (28), מיכאל צ'אן (27), ג'ניה איוונוב (29), דני קוגל (23) ובר רפאל (22) סטודנטים מהמחלקה לניהול תעשייה ומדעי המחשב. ראש המעבדה יניב עבאדי, ימשיך ללוות אותם יחד עם יועץ חיצוני בתחום להמשך פיתוח המיזם וגיוס משאבים נוספים. 

המיזם בשני Out Of Mind פותח במעבדת הגיימינג של ח"י בספיר, ע"י אלה לונה פלזנס (25) ותמיר זהבי (30) בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב בספיר. השנה אלה לונה פלזנס תנהל לצידו של ד"ר עמית בן בסט את מעבדת גיימינג, ממנה צמחה.

מנהלי המעבדות יניב עבאדי וד"ר עמית בן בסט ליוו את הסטודנטיות והסטודנטיות לאורך כל השנה, נתנו להם כלים והכשרות ועזרו להם לפתח את המיזמים.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

בוגר קורס ממונה הגנת פרטיות
לאחרונה הסתיים המחזור הראשון של קורס ממוני הגנת הפרטיות (DPO) במרכז ללימודי חוץ והמשך בריכוז פדגוגי של ד"ר שרון בר-זיו ועו"ד רביד פטל.
סדנת דיון באנגלית
בשיתוף פעולה של המחלקה ואנגלית והנציבות להוגנות מגדרית, התקיימה לאחרונה סדנת דיון באנגלית, לליטוש הכישורים של חברות הסגל להתחיל שיח בכנס וליצור עניין. מטרת המפגש, בהנחיית ד"ר עמית מרנץ מהמחלקה לאנגלית, הייתה לסייע חוקרות להתכונן לקראת כנסים בינלאומיים ושיפור היכולת להציג תכנים ולהרגיש בטוחות יותר לפתוח בשיח סביב נושא המחקר. הסדנה עסקה בכלים לבניית פיץ' שיעזור ללכוד עניין. הסדנה כמובן התנהלה באנגלית בלבד ונתנה הזדמנות לחוקרות להתנסות בפועל בדיון, הצגה, יצירת שיח סביב נושא המחקר שלהן ושל המשתתפות האחרות.