שבוע היזמות

אתמול (יום ב'), יצאו הסטודנטיות והסטודנטים במעבדות ובקליניקות של ח"י בספיר, מרכז חדשנות ויזמות, לסיורים לימודיים. הסיורים מתקיימים במסגרת התכנית האקדמית של ח"י בספיר, במסגרתם נחשפים המשתתפים לאתגרים ולפתרונות שונים מהשטח, בתחום המעבדה או הקליניקה שלהם.

מעבדת יזמות וחדשות בעידן המידע, יחד עם סטודנטים מצטיינים מהתמחות שיווק טכנולוגיות מידע ותקשורת, השתתפו בוועידת ישראל לטכנולוגיות מידע.
בין ברכות מהנשיא, סיפורים על טיסות לחלל ופאנל של הכרישים, הם שמעו על הפיתוחים האחרונים בתחום הבלוקצ'ין, טכנולוגיות למידה, סייבר וצעדים חשובים להקמת סטארט אפ מצליח בתחום. היעילים שבהם גם התחילו ליצר קשרים עם חברות, ארגונים ואנשים, שיעזרו להם במיזמים שלהם ובצעדים הראשונים בקריירה.

מעבדת יזמות וחדשנות בעידן המידע

המעבדה לתרבות סיירה בעיר העתיקה בבאר שבע. המשתתפים הכירו את פעילויות התרבות בעיר, נפגשו עם יזמי תרבות שפועלים בה וראו דוגמאות לשילוב בין אמנות וטכנולוגיה.

מעבדת תרבות בבאר שבע

מעבדת חינוך ופסיכולוגיה יצאה לסיור באיפכא - המרכז לחדשנות חינוכית בירושלים. הסטודנטים הכירו את המקום, שהתחיל כאילוץ והפך את החיסרון ליתרון. במסגרת הסיור, התנסו הסטודנטים בלמידה חוץ כיתתית – odt' תוך דגש על מיומנויות של שיתוף פעולה ועבודת צוות. המשימה הסופית שלהם הייתה לבנות ״מגן לביצה״ מחומרים נתונים, שיגן עליה מנפילה מקומה שנייה.

מעבדת חינוך ופסיכולוגיה באיפכא

מעבדת אגטק יצאו לסיור ומפגשים עם חקלאים בנגב המערבי וביקרו בחממה הטכנולוגית סאוט'-אפ בנר עם.

מעבדת אגריטק

הקליניקה השיווקית קלטה לקוח ראשון - החברה למתנ״סים, ויחד הם הולכים לטפל בפרויקט ארצי ראשון מסוגו.

קליניקה שיווקית ח"י בספיר

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.