ביום שישי האחרון נחנכו בנייני המכינה החדשים והממוגנים על שם הלמסלי במכללה האקדמית ספיר, במעמד מר סנדי פרנקל הנאמן של קרן ליאונה מ. והארי ב. הלמסלי , ורעייתו רות. המכינה תשרת אלפי סטודנטים.

בטקס המרגש, חשפו הזוג פרנקל, יחד עם הנהלת המכללה האקדמית ספיר' את השלט של בנייני המכינה על שם הלמסלי ומר פרנקל ופרופ' קידר קבעו מזוזה ואמרו ברכת שהחיינו. לאחר מכן, ערכו משתתפי הטקס סיור במתחם, בחדרים הממוגנים עם דלתות פלדה, חלונות ממ"ד ומערכת לסינון אוויר.

הטקס התקיים במעמד עו"ד גלעד שר - יו"ר הועד המנהל של המכללה האקדמית ספיר, פרופ' ניר קידר - נשיא המכללה האקדמית ספיר, הגב' אורנה גיגי - מנכ"לית המכללה האקדמית ספיר, הגב' קמילה מילנר לנדסקינד - מנהלת המרכז ללימודי קדם חוץ והמשך, ד"ר עידו עשת - ראש בית הספר למשפטים, מר אסף עמר - מנהל בינוי, בנוסף לזרתא סטודיו - משרד הארכיטקטים שעיצב את המתחם.

עו"ד גלעד שר, יו"ר הוועד המנהל המכללה האקדמית ספיר: "המכללה האקדמית ספיר ממשיכה בתנופה חסרת תקדים של בינוי הקמפוס, לצד הפיתוח האקדמי הנמרץ. שבועיים לאחר חנוכת האמפיתאטרון החדש, נחנך קומפלקס המכינות על בנייניו החדשים והמחודשים."

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר אמר בדבריו: "הצלחתה של ישראל לשמור על דמוקרטיה חזקה וכלכלה יציבה ולהיות כוח עולמי חשוב באקדמיה, בטכנולוגיה, בחקלאות ובתחומי התרבות והאמנות היא לא פרי מעשיה של קבוצת עלית קטנה, אלא תולדה של הצלחת החברה הישראלית להעניק חינוך אקדמי איכותי למאות אלפים מכל שדרות החברה. המכינות ומכללת ספיר מאפשרות לאלפי צעירות וצעירים מוכשרים שלא היו מגיעים לאקדמיה להשיג חינוך אקדמי מעולה ולבנות לעצמם ולחברה הישראלית עתיד טוב יותר. הבניין שחנכנו הוא סמל חשוב של המאמץ וההישג האקדמי והחברתי הזה".

חנוכת בניין המכינות ע"ש הלמסלי

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.