ד"ר עמרי הרצוג מונה למנהל האקדמי של המכללה האקדמית ספיר

דר' עמרי הרצוג הוא חוקר תרבות ומרצה בכיר בתכניות התואר הראשון והשני במחלקה לתרבות במכללת ספיר, היה שותף להקמת המחלקה ואף ניהל אותה בעבר. מחקריו האקדמיים עוסקים בין היתר בתרבות פופולרית, באוטופיות רגשיות ובספרות ישראלית. מבקר ספרות בעיתון "הארץ", וחתן פרס ברנשטיין לביקורת ספרות. דר' הרצוג שותף ליזמויות בתחום התרבות בישראל, ובשנת 2018 קיבל את פרס "מרצה מעורר השראה" מטעם התאחדות הסטודנטים הארצית.

פרופסור ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: "ד"ר עמרי הרצוג מבכירי החוקרים והמרצים במכללה. הוא האדם הנכון במקום הנכון. אני שמח מאד על המינוי ומשוכנע שיוביל את המכללה האקדמית ספיר לשיאים חדשים של מצוינות אקדמית, מעורבות בחברה ובקהילה ופתיחת אופקים חדשים לסטודנטים שבחרו ללמוד במקום הייחודי והמרתק ביותר בדרום".

ד"ר עמרי הרצוג, המנהל האקדמי של המכללה האקדמית ספיר: "אני שמח וגאה לפעול בקמפוס התוסס של ספיר, ולהמשיך לחזק אותו כמוקד אזורי וארצי של יזמות, יצירה והשכלה מעולה. המטרה המרכזית שלי היא לקדם את השילוב בין עשייה אקדמית חדשנית לבין השפעה על החברה הישראלית, בכל הזירות שמכללת ספיר מובילה: מטכנולוגיה ועד אמנות".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

טלי ריאבוי_המלחמה בשינה_2024_03.46 דק_סטילס מוידיאו_01_מתוך התערוכה אומת הזרים
בתערוכה יוצגו עבודתן של שבע סטודנטיות, אשר משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שאפשרה קירבה גופנית וקרבה רגשית בעשייתן. בשל המצב הביטחוני, תערוכת הבוגרות מתארחת השנה בגלריית המדרשה. הסטודנטיות המציגות: שרה אבו כף, מרים אלכמלאת, אפרת גל-נור, אנואר ז'ור, נירית קינן כהן, ורה פבלוב, טלי ריאבוי מנחה ואוצרת התערוכה: סמדר לוי עבודות האמנות בתערוכת בוגרות 2024 משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שדרשה ואף אפשרה קירבה גופנית, כמו-גם קרבה רגשית בעשיית האמניות. וככאלה, הן גם ויתרו על גימור מהוקצע ושומרות על גולמיות עשייתן.
מתוך סרט האנימציה מקק בבימוי יונתן השילוני
האנימטור הישראלי שעובד עם דיסני ומלמד את הדור הבא של היוצרים השילוני, בן 35 מתל אביב, מביא עמו ניסיון של חמש שנים כמרצה בקורסי הנחייה כיתתית לסרט גמר ובימוי לאנימציה ותסריט לסרט גמר בבית הספר. השילוני, בוגר תואר ראשון באנימציה מהמכללה האקדמית ספיר, החל את דרכו המקצועית במעבדה לאנימציה בירושלים. לאחר מכן, הצטרף לצוות בהפקה ישראלית של ניקולונדיאון, שם צבר ניסיון משמעותי. בהמשך, עבר לעבוד עם סטודיו Brown Bag האירי, שם הוא עובד עד היום ויוצר סדרות ילדים עבור חברות דיסני, נטפליקס, אמאזון ועוד.