השבוע התקיימו טקסי הענקת תארים במכללה האקדמית ספיר. 42 סטודנטיות וסטודנטים סיימו את הלימודים בהצטיינות יתרה ו-164 סטודנטיות וסטודנטים סיימו את הלימודים בהצטיינות
בסוף השבוע האחרון (ד'-ה') התקיימו טקסי הענקת תארים לתואר ראשון ושני במכללה האקדמית ספיר, במעמד הנהלת המכללה - פרופ' ניר קידר נשיא המכללה, מנכ"לית המכללה הגב' אורנה גיגי וראשי תכניות הלימוד.
1,133 בוגרים ובוגרות סיימו תואר ראשון ושני: 768 בוגרות ו-365 בוגרים. 42 סיימו את הלימודים בהצטיינות יתרה: 30 בוגרות ו-12 בוגרים. 164 סיימו את הלימודים בהצטיינות: 123 בוגרות והשאר בוגרים. 21 בוגרות סיימו בהצלחה את המחזור הראשון של התואר השני בלימודי תרבות.
מידע נוסף שיכול לעניין אותך
HR Lab: מעצבים מחדש את עולם ניהול משאבי האנוש בעידן ה-AI
קורס HR Lab הנו קורס בחירה חדשני במחלקה לניהול משאבי אנוש במכללה האקדמית ספיר. הקורס, שפועל בתמיכת פרויקט פועלים לעתיד של בנק הפועלים, מזמן לסטודנטיות וסטודנטים בשנה ג' התנסות ייחודית ובלתי שגרתית בתהליכי יזמות אמיתיים, חדשנות, יצירתיות וחשיבה עיצובית (Design Thinking) בעולמות התוכן של משאבי אנוש.
חדשנות, יזמות וקהילה: פתרונות טכנולוגיים בתחום ה-HR ליצירת אימפקט קהילתי
הסטודנטיות והסטודנטים במעבדה לומדים לאפיין ולפתח מוצרים דיגיטליים וסוכני AI מתקדמים בשפה טבעית, ללא צורך ברקע קודם בתכנות, תוך שימוש בשיטת ה-Vibe Coding וכלי בינה מלאכותית יוצרת.
ייצוג נשים בחדשות בישראל
פרופ' עינת לחובר, פרופ' חברה במחלקה לתקשורת, פרסמה בשיתוף ליאת גרנות דדון, עו"ד ענת טהון אשכנזי, תמר צבי את דו"ח המחקר ייצוג נשים בחדשות בישראל, במסגרת פרויקט ניטור המדיה העולמי [GMMP] לשנת 2025.
פרופ' עינת לחובר, מרצה בכירה במחלקה לתקשורת, אשר תחום המומחיות וההוראה שלה הוא מגדר ותקשורת - ניתוח ביקורתי של הזיקות בין מגדר והקשרים שונים של מדיה, מנהלת את המחקר על ייצוג נשים בחדשות בישראל מאז שנת 2010.
המחקר הישראלי הוא חלק ממחקר בינלאומי על ייצוג נשים בחדשות, שמתקיים מאז ועידת בייג'ין ב-1995 על מצבן של נשים בעולם.