נשיא המכללה האקדמית ספיר, פרופ' ניר קידר בפגישה עם צמרת הממשלה במסגרת ביקוריהם באזור עוטף עזה:
"מברך על נכונות הממשלה לתמוך ולהשקיע במכללת ספיר ובהמשך הפיתוח שלה כדי שנמשיך להיות מוסד אקדמי איכותי וקטר מרכזי של הנגב"
קידר נפגש אתמול (ב') עם שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת החינוך וההשכלה הגבוהה ד"ר יפעת שאשא ביטון, ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏שר החקלאות והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר ושר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער.

אתמול (יום ב') נפגש נשיא המכללה האקדמית ספיר, פרופ' ניר קידר עם צמרת הממשלה - שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת החינוך וההשכלה הגבוהה ד"ר יפעת שאשא ביטון, ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏שר החקלאות והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר ושר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער, במסגרת ביקוריהם  באזור עוטף עזה בתום מבצע "עלות השחר".

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: "שמחתי להיפגש אתמול עם ארבעת השרים הבכירים שהגיעו אלינו לביקור-  שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת החינוך וההשכלה הגבוהה ד"ר יפעת שאשא ביטון, ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏שר החקלאות והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר ושר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער.  שוחחנו על המכללה האקדמית ספיר – אתגריה הייחודיים ותוכניות הפיתוח שלה. השרה והשרים הביעו הערכה גדולה מאד לסגל, לעובדים ולסטודנטים של ספיר על כך שאנו מצליחים לעשות אקדמיה מצוינת תחת אש. הנגב המערבי הוא האזור המתפתח ביותר בארץ והיה ברור לכל הנוכחים שספיר היא גורם משיכה חשוב לאזור וכוח מרכזי ומוביל בפיתוח ובצמיחה שלו. מברך על נכונות הממשלה לתמוך ולהשקיע בספיר ובהמשך הפיתוח שלה כדי שנמשיך להיות מוסד אקדמי איכותי ורלוונטי וקטר מרכזי של הנגב".

גלעד שר, יו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית ספיר: "ההכרה של שרי הממשלה הנוכחית בתפקידה הייחודי של מכללת ספיר בעוטף עזה, ובכלל - מעודדת. ספיר מובילה מצוינות אקדמית ומעורבות חברתית בעתות החרום הרבות ובשגרה, ללא פשרות. יחד עם זאת, למכללה צרכי ביטחון ורווחה ייחודיים, כגון מיגון ונגישות. המענה המהיר והיעיל של הממשלה ושריה לצרכים אלה חיוני להמשך פעילותה הרציפה ולפיתוחה האקדמי והחברתי למען הנגב המערבי ".

ביקור בעוטף: נשיא המכללה האקדמית ספיר בפגישה עם צמרת הממשלה

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.