היחידה לקידום ההוראה והלמידה שמחה לבשר על שמות הזוכים בהגרלה מקרב ממלאי סקרי ההוראה לסמסטר ב' תשפ"ב, אשר זכו במלגת לימודים על סך 1000 ₪ כל אחת
מהמחלקות האקדמיות זכו: אורלוב נאווה - בית הספר לעבודה סוציאלית, אלבז בר - המחלקה לתקשורת, אלאעסם שמה - המחלקה ללימודים רב תחומיים, איליין עדי - המחלקה לתקשורת, בן שימול מתן - המחלקה לניהול תעשייתי, טבנצ'יק וילפוייר ליאב משה - בית הספר לאמנויות הקול והמסך, לוג ביננקו לורין - המחלקה ללימודים רב תחומיים, סגל אמיר - המחלקה לתקשורת, קצב עמית - המחלקה לניהול תעשייתי, הלל מיכאל - בית הספר למשפטים.
מבית הספר להנדסאים זכו: אשכנזי אורי משה וברהן דניאלה
ברכות גם למחלקות בהן אחוז ממלאי סקר ההוראה היה הגבוה ביותר:
כלכלה
ניהול המשאב האנושי
אמנויות הקול והמסך
סקרי ההוראה הם הכלי שלנו לדעת ולהכיר מה קורה בכיתות ואנו מודות ומודים לכל מי אלה שמילאו ושיתפו פעולה.
היחידה לקידום ההוראה והלמידה, מכללת ספיר
מידע נוסף שיכול לעניין אותך
HR Lab: מעצבים מחדש את עולם ניהול משאבי האנוש בעידן ה-AI
קורס HR Lab הנו קורס בחירה חדשני במחלקה לניהול משאבי אנוש במכללה האקדמית ספיר. הקורס, שפועל בתמיכת פרויקט פועלים לעתיד של בנק הפועלים, מזמן לסטודנטיות וסטודנטים בשנה ג' התנסות ייחודית ובלתי שגרתית בתהליכי יזמות אמיתיים, חדשנות, יצירתיות וחשיבה עיצובית (Design Thinking) בעולמות התוכן של משאבי אנוש.
חדשנות, יזמות וקהילה: פתרונות טכנולוגיים בתחום ה-HR ליצירת אימפקט קהילתי
הסטודנטיות והסטודנטים במעבדה לומדים לאפיין ולפתח מוצרים דיגיטליים וסוכני AI מתקדמים בשפה טבעית, ללא צורך ברקע קודם בתכנות, תוך שימוש בשיטת ה-Vibe Coding וכלי בינה מלאכותית יוצרת.
ייצוג נשים בחדשות בישראל
פרופ' עינת לחובר, פרופ' חברה במחלקה לתקשורת, פרסמה בשיתוף ליאת גרנות דדון, עו"ד ענת טהון אשכנזי, תמר צבי את דו"ח המחקר ייצוג נשים בחדשות בישראל, במסגרת פרויקט ניטור המדיה העולמי [GMMP] לשנת 2025.
פרופ' עינת לחובר, מרצה בכירה במחלקה לתקשורת, אשר תחום המומחיות וההוראה שלה הוא מגדר ותקשורת - ניתוח ביקורתי של הזיקות בין מגדר והקשרים שונים של מדיה, מנהלת את המחקר על ייצוג נשים בחדשות בישראל מאז שנת 2010.
המחקר הישראלי הוא חלק ממחקר בינלאומי על ייצוג נשים בחדשות, שמתקיים מאז ועידת בייג'ין ב-1995 על מצבן של נשים בעולם.