משלחת מיוחדת מהמחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר משתתפת בימים אלו בכנס רדיו בינלאומי לאסירים באוסלו בנורווגיה, בהשתתפות מנהלי תכניות רדיו לאסירים מכל העולם, בהם אנגליה, הודו, פולין,  ארצות הברית, אוסטרליה, ארגנטינה ועוד.

אל הכנס הגיעו ד"ר מוטי גיגי, ראש המחלקה לתקשורת בספיר יחד עם קארין עובדיה ראפ, יזמית חברתית בתחום התקשורת ומייסדת רדיו פוקוס וטל שמידט, מנהל רדיו פוקוס. רדיו פוקוס - מיזם ייחודי שהוקם בכלא איילון שברמלה, בשנת 2016 עבור אסירים בשיתוף  המחלקה לתקשורת במכללת ספיר שהייתה אחראית על ההכשרה והליווי כולל עשרה סטודנטים מלגאים כל שנה שליווי את הפרויקט 4 שעות שבועיות כל אחד.

במסגרת הכנס עובדיה הציגה את שיתוף הפעולה של המחלקה לתקשורת במכללה ושל רדיו פוקוס ביחד עם המחקר של המחלקה לקרימינולוגיה בבר אילן.

בתמונה: אלי שהרבני, מנכ"ל עמותת אלומות. ד"ר מוטי גיגי, ראש המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר, קארין עובדיה ראפ יזמית ומקימה רדיו פוקוס, טל שמידט מנהל רדיו פוקוס. פרופסור תומר עינת מהחוג לקרימינולוגיה אוניברסיטת בר אילן אחראי על מחקר פוקוס. מינה הלן האדיג'אן Mina Helene Hadijan מנהלת Rover Radion.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.