ביום חמישי האחרון, המעבדה לאתגרים בתעשיה מהמרכז לחדשנות ויזמות במכללה, בראשות יניב עבדי, מנהל המעבדה, יצאו קצת "מאור הפלורוסנטים" והצפינו לראשל"צ, למשרדו של גילי כהן הבעלים של Holylion group משרד שיווק ותקשורת.

במהלך הביקור, כל צוות התבקש להציג את מצגת המשקיעים שלו, להתמקד באופי הצוות, את הבעיה איתה הם מתמודדים וכמובן את הפתרון שלהם.

שאפו לצוותים החרוצים, שמרביתם כבר סגרו הסכמי מייסדים, תכניות עבודה עד לשלב העלייה לאוויר עם גרסאות בטא, איפיוני מוצר ברמת מקצועית וחלקם הגדול נמצא ממש בימים אלה בפיתוח מתקדם ופיילוט אצל לקוח ראשון, בדרך למינוף הפרוייקטים כעסק לעתיד!

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.