יום חמישי ואחרון בפסטיבל:

היום הוכרזו הזוכים בפרסים של כל תחרויות הפסטיבל, הוקרן סרט הנעילה: השחיין ועוד ועוד...

לרשימת כל הזוכים

לצפייה בסרטון, לחצו על התמונה >>

יום רביעי בפסטיבל קולנוע דרום:

הסתיימו הקרנות סרטי בוגרות ובוגרי ביה"ס לאמנויות הקול והמסך והשופטים מתכנסים להחליט על הזוכות והזוכים, הקרנת סרטים ישראלים קצרים, פוקוס ארי פולמן - סדנת אמן עם הבמאי והקרנת סרטיו "ואלס עם באשיר" וסרטו החדש: "איפה אנה פרנק". הקרנת סרטים ישראלים ובינלאומיים נוספים: "הברכה של יאמנה", "רחוב חד סטרי", "ירח, 66 שאלות", "מישהו יאהב מישהו", "הצנזורית" ועוד.

לצפייה בסרטון, לחצו על התמונה >>

 

 

זה היה היום השלישי בפסטיבל:

יום טלוויזיה - תחרות קולנוע דרום החדש - מסלול טלוויזיה, פיצ'ינג טלוויזיה, פרויקטים של ביה"ס "קליפר - סיפורים אל תוך הלילה", סרטים קפריסאים וסרטים ישראלים בינהם: "על הסף" ו"דם חם" התיעודיים ו"ויהי בוקר" וארץ נשייה" העלילתיים, ספוקן וורד בפאב ועוד...

לצפייה בסרטון, לחצו על התמונה >>

פסטיבל קולנוע דרום - סיכום היום השני:

היה יום מלא באנימציה: סדנת אמן והקרנת מקבץ מסרטיו של כריס לנדרת', הקרנת סרטי הבוגרים וסרטי אנימציה תיעודית של מסלול אנימציה וכנס העתידנים בפוקוס ארי פולמן. הקרנות של קולנוע קפריסאי וסרטים ישראלים חדשים.

לצפייה בסרטון, לחצו על התמונה >>

 

 

זה היה היום הראשון של פסטיבל קולנוע דרום:

פתיחת תחרות סרטי קולנוע דרום החדש - בוגרות ובוגרי המחלקה לאמנויות הקול והמסך בספיר, חנוכת רחוב על שם רונית אלקבץ, טקס פתיחת הפסטיבל והקרנת הסרט "מחברות שחורות", קולנוע קפריסאי, פוקוס ארי פולמן, ביכורים בינלאומיים ועוד הרבה מוזיקה ואווירה טובה.

לצפייה בסרטון, לחצו על התמונה >>

 

 

מוזמנים להצטרף אלינו!

לפרטים והזמנת כרטיסים

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.