האקסלרטור מתקיים במרחב האקסלאב, כחלק מפעילות מרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר. הוא מיועד לפרויקטים נבחרים של בוגרות ובוגרי התכנית האקדמית, אשר מעוניינים לקחת את המיזם שלהם כמה צעדים קדימה.
 
מטרת האקסלרטור להוביל מיזמים נבחרים במשך 3 חודשים, על מנת לבנות מוצר ראשוני, לכתוב תכנית עסקית, לגייס השקעה ולפתוח חברה. במהלך התוכנית, כל צוות יפגש עם מנטורים ומומחי תוכן שונים ויבצע משימות שיכינו אותו למפגש אחרון - יום הצגה מול משקיעים פוטנציאליים ובעלי עניין, שיתקיים באמצע אוקטובר.
 
משתתפי מחזור תשפ״א:

  1. טיימלין - מריה פרקל, רון מנס, אפרת סמילה, נעה כץ וויטה גלמן פיתחו במסגרת המעבדה למשפטים תוכנה שיוצרת ציר זמן של אירועים בתיק משפטי
  2. Chosen - אלעד קופמן ובנאל סדון ממעבדת הפינטק פיתחו מערכת ובה המלצות למוצרים טכנולוגים.
  3. הקרנת תרבות - גלית מימרן, עידו בר נחום ושיר תשובה ממעבדת התרבות פיתחו מיזים להקרנת מופעי תרבות במרחבים הציבוריים.
  4. Rebound - שאולי צפניה ודור טיבי מהמעבדה למשפטים פיתחו מיזם להצעות לביטוח.
  5. Out of Mind - תמיר זהבי, זיוה יעקובוביץ' ואלה לונה פלזנס ממעבדת הגיימינג פיתחו משחק על ילדה שקטה מתעוררת בעולם מסתורי; היא יוצאת למסע למצוא את דרכה הביתה בעזרת תושבי המקום ומפענחת את התעלומה שמאחורי עברה.
  6. Chapi's Impact - ינון עזרא, דרור עציוני וגיא רחמים דנינו ממעבדת הגיימינג פיתחו משחק אקשן ב-2.5D בו משחקים את צ'אפי, שמאן ממעמקי ג'ונגל האמזונס במשימה להציל את כדור הארץ מההתחממות גלובלית.
  7. Standup - דנית זוארץ, טליה דזורלה ורחל טמסגן מהמעבדה לבריאות דיגיטלית פיתחו מערכת לשינוי מנח הגוף למניעת בעיות ישיבה ממושכת.

בניהול משותף של ישראל בן שטרית ומשה פורת
מנטור ומנהל מקצועי חי בספיר: דן פרייפלד

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.