פגישת התנעה ושולחן עגול מול חברות הייטק בגב ים בבאר שבע, בשיתוף מרכז לאודר לתעסוקה

ד"ר שירה צוקר - ראש המחלקה למדעי המחשב בספיר, תמר שוחט - מנהלת המרכז לפיתוח קריירה בספיר ועמוס עטיה - מנהל קשרי האקדמיה בגב ים, נפגשו עם מנהלות ומנהלי משאבי אנוש של מגוון חברות, הפועלות בפארק ההייטק, כדי להבין את הצרכים של חברות ההייטק בגיוס כח אדם איכותי וכיצד יהיה ניתן לשלב בצורה מיטבית את הסטודנטים והבוגרים של ספיר בחברות אלה.

תמר שוחט, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה במשרד הדקן, ספיר: "המטרה של המרכז לפיתוח קריירה בפגישת ההתנעה הייתה ליצור הזדמנויות שוות עבור הסטודנטים והבוגרים שלנו באקו סיסטם של הנגב, ע"י יצירת שיתופי פעולה והבנת הצרכים של הארגונים המובילים בתחום ההייטק  בבאר שבע. יחד עם המחלקה למדעי המחשב נוכל להתוות את הדרך לשילובם של הסטודנטים והבוגרים שלנו בתעסוקה איכותית וטובה."

ד"ר שירה צוקר, ראש המחלקה למדעי המחשב בספיר: "אני שמחה לקיים שיתופי פעולה עם חברות הייטק לטובת הסטודנטים שלנו. נשמח לשיתופי פעולה בפרוייקטי גמר, סיורים, התמחויות וסדנאות, המכינות את הסטודנטים שלנו למעבר לעולם ההייטק. חשוב לנו מאוד שהסטודנטים והבוגרים שלנו ימצאו עבודה בהייטק בדרום, וכך יישארו להתגורר באיזור ויחזקו את הפריפריה. אני מודה לחברות שהגיעו למפגש והביעו נכונות לקדם את הסטודנטים של ספיר, ומזמינה חברות נוספות להצטרף לרעיון."

הארגונים שלקחו חלק במפגש:
אילנה גינזבורג - Rezilion, פאהימה אל עטאונה - מנכ"לית Siraj, חיים שמעוני, מנהל אתר  WIX, מור - הנהלת פארק ההייטק, מורין מוזס - Dell EMC, סול - tech7, טלי עמר – Morphisec ותהילה - Mdclone.
 

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.