לאחרונה נערך במכללה האקדמית ספיר כנס "אקדמיה בשטח לעסקים קטנים" של הקליניקה השיווקית במכללה האקדמית ספיר

בכנס הוצגו לכ-30 בעלי עסקים קטנים, אשר מקבלים שירות מהקליניקה השנה, הממצאים הראשונים של הפרויקטים אותם מקדמים הסטודנטים עבורם. כ-30 צוותים הציגו תוצרים מהקורסים בהם לקחו הסטודנטים חלק במהלך הסמסטר במסגרת הקליניקה - אסטרטגיה שיווקית, Talking Business, שיווק דיגיטלי, והתנהגות צרכנים.

הקליניקה השיווקית במכללה האקדמית ספיר, הנה מסגרת לימוד ייחודית בארץ. במסגרתה, מוענקים שירותי שיווק לעסקים קטנים הממוקמים במערב הנגב וכפועל יוצא הסטודנטים מקבלים את ההזדמנות ליישום מעשי בשטח של הלימוד. הקליניקה פועלת זו השנה השלישית בחסות המחלקה לשיווק טכנולוגי.

ראש הקליניקה השיווקית ד"ר וילי אברהם: "אנו נמצאים במהלך שיאה של השנה השלישית לפעילות הקליניקה אשר פועלת כאשר עוד 30 עסקים קטנים, כולל נשים מעומתת ״יוזמות עתיד״, מקבלים מאתנו שירותי שיווק. כ-60 סטודנטים משנה ב' לוקחים חלק בקליניקה במהלך שנת הלימודים הנוכחית והציגו לבעלי העסקים את תוצרי המחקרים והפרויקטים שהם עשו למען העסקים הללו. אנו מאוד גאים בסטודנטים שעשו עבודה יוצאת דופן למען העסקים הקטנים בפריפריה ואנו מודים לבעלי העסקים אשר החליטו לקחת חלק בקליניקה השנה."

המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר, בראשותו של ד"ר רונן ארבל, היא תוכנית ייחודית מסוגה בישראל, המעניקה לבוגריה מפתח להבנת תהליכים מסחריים בינלאומיים המניעים את זירת הטכנולוגיה העילית. מטרת התואר להכשיר מומחי ניהול ושיווק היי-טק בעלי יכולת הבנה רחבה במוצרים ובפתרונות טכנולוגיים חדשניים המיועדים לשווקים הבינלאומיים. למחלקה שלושה מסלולי התמחות: ITC  טכנולוגית מידע, HTC  שיווק טכנולוגיות של מוצרים בתחום הרפואה וחדשנות ויזמות. הבוגרים יוכלו להשתלב בחברות היי-טק כמנהלי מוצרים, שווקים, תקשורת שיווקית, שיווק דיגיטלי ובתפקידים נוספים.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

חדש על המדף - יחיד ביחד
ספר חדש בעריכת ד"ר מנחם טופל, מרצה בכיר במחלקה לניהול המשאב האנושי וד"ר אורנה שמר להתמודדות עם השונות בקהילה פנים רבות, גלויות וחבויות, מדוברות ומושתקות, לעיתים בתחכום רב. ספר זה מבקש לראשונה לבחון באמצעות מחקרים על קבוצות זהות שונות בקהילה הקיבוצית את חוויית היחיד ביחד הקיבוצי מנקודת מבט של הכלה והדרה. נראה כי ככל שגוברת המציאות של שונות בקהילה הקיבוצית, כך נחלשים מנגנוני ההדרה, שהיו טבועים בה. עם זאת, היחלשות המרקם הקהילתי והמעטפת הממסדית מאתגרים את ההכלה החברתית. ספר זה נכתב בעבור האנשים שעומדים במושא הפרקים, אך לא פחות מזה בעבור כל אלה שחיים באותה קהילה, אשר יחד מהווים את השלם הקהילתי.
מאות מבקרים, אורחים ותושבים השתתפו השבוע  באירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית, אשר נערכו בשכונת מישור הגפן באופקים. השנה התקיימו הפעילויות במתכונת מיוחדת, כחלק מתהליך ההנצחה הרשותי של אירועי 7 באוקטובר בעיר, ותוך שימת דגש על שיקום, זיכרון, הנצחה, קהילתיות, שייכות וערבות הדדית. האירועים כללו בין היתר בכורות, מופעים, מפגשים ואירועי תרבות ברחובות, בחצרות, בבתים ובשטחים הציבוריים ברחבי השכונה, ופרויקטים אמנותיים שפותחו במיוחד עבור הפסטיבל - לצד סיורים, מופעים, ערבי שיח, מייצבים ומייצגים, לרבות מופעים לילדים ולנוער. הכנס השנתי של התכנית לתואר שני בלימודי תרבות: תרבות פועלת – תרבות מקיימת, סיכם את ה