לאחרונה נערך במכללה האקדמית ספיר כנס "אקדמיה בשטח לעסקים קטנים" של הקליניקה השיווקית במכללה האקדמית ספיר

בכנס הוצגו לכ-30 בעלי עסקים קטנים, אשר מקבלים שירות מהקליניקה השנה, הממצאים הראשונים של הפרויקטים אותם מקדמים הסטודנטים עבורם. כ-30 צוותים הציגו תוצרים מהקורסים בהם לקחו הסטודנטים חלק במהלך הסמסטר במסגרת הקליניקה - אסטרטגיה שיווקית, Talking Business, שיווק דיגיטלי, והתנהגות צרכנים.

הקליניקה השיווקית במכללה האקדמית ספיר, הנה מסגרת לימוד ייחודית בארץ. במסגרתה, מוענקים שירותי שיווק לעסקים קטנים הממוקמים במערב הנגב וכפועל יוצא הסטודנטים מקבלים את ההזדמנות ליישום מעשי בשטח של הלימוד. הקליניקה פועלת זו השנה השלישית בחסות המחלקה לשיווק טכנולוגי.

ראש הקליניקה השיווקית ד"ר וילי אברהם: "אנו נמצאים במהלך שיאה של השנה השלישית לפעילות הקליניקה אשר פועלת כאשר עוד 30 עסקים קטנים, כולל נשים מעומתת ״יוזמות עתיד״, מקבלים מאתנו שירותי שיווק. כ-60 סטודנטים משנה ב' לוקחים חלק בקליניקה במהלך שנת הלימודים הנוכחית והציגו לבעלי העסקים את תוצרי המחקרים והפרויקטים שהם עשו למען העסקים הללו. אנו מאוד גאים בסטודנטים שעשו עבודה יוצאת דופן למען העסקים הקטנים בפריפריה ואנו מודים לבעלי העסקים אשר החליטו לקחת חלק בקליניקה השנה."

המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר, בראשותו של ד"ר רונן ארבל, היא תוכנית ייחודית מסוגה בישראל, המעניקה לבוגריה מפתח להבנת תהליכים מסחריים בינלאומיים המניעים את זירת הטכנולוגיה העילית. מטרת התואר להכשיר מומחי ניהול ושיווק היי-טק בעלי יכולת הבנה רחבה במוצרים ובפתרונות טכנולוגיים חדשניים המיועדים לשווקים הבינלאומיים. למחלקה שלושה מסלולי התמחות: ITC  טכנולוגית מידע, HTC  שיווק טכנולוגיות של מוצרים בתחום הרפואה וחדשנות ויזמות. הבוגרים יוכלו להשתלב בחברות היי-טק כמנהלי מוצרים, שווקים, תקשורת שיווקית, שיווק דיגיטלי ובתפקידים נוספים.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

המחלקה לתקשורת מתרחבת

המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר מתרחבת עם שתי תכניות חדשות: תואר (B.A) דו-חוגי בתקשורת ושיווק טכנולוגי ותואר דו-חוגי (B.A) בתקשורת ולימודים רב-תחומיים. התכניות החדשות הן תולדה של ביקוש ודרישות שוק התעסוקה בתחום התקשורת. דו-חוגי בתקשורת ושיווק טכנולוגי - השיווק הדיגיטלי במתפתח ומתעצם בעידן זה, מביא איתו ביקוש וצורך בשילוב תחומים ותכנים משני העולמות: תקשורת ושיווק טכנולוגי. העולם התעסוקתי המתפתח של השיווק הדיגיטלי דורש פעמים רבות שילוב של הנושאים הנלמדים בתכנית לתקשורת ובתכנית לשיווק טכנולוגי.

זוכי פרס האקדמיה

שלל זכיות משמחות לבוגרי ומרצי בית הספר לאמנויות הקול והמסך בטקס פרסי האקדמיה ברכות מעומק הלב לישי אדר, ראש מסלול פסקול – מוזיקה וסאונד לקולנוע, פרס המוזיקה המקורית בסדרה "הנערים" למודי בראון וענת זלצר, מרצים וותיקים בבית הספר, על זכייתם בפרס הבימוי של הסדרה התיעודית "שיעור מולדת" ליעל הדיה, מרצה בכירה במסלול קולנוע, שהסדרה שהגתה, יצרה וכתבה "חמישים" הניבה שני פרסים יוקרתיים בימוי ושחקנית ראשית ולבוגרי בית הספר דן סחר ודניאל פליק פרס האפקטים המיוחדים (שנה שנייה ברציפות) על הסדרה "הנערים" גאים בכם! לבית הספר לאמנויות הקול והמסך