המכללה האקדמית ספיר דורגה כמוסד מצטיין בסקר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות 2020.

סקר של התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות לשנת 2020, מציב את המכללה האקדמית ספיר ברשימת המכללות המצטיינות, במדד שביעות הרצון מאיכות ההוראה.

במסגרת הסקר, הסטודנטים נתבקשו לדרג את שביעות הרצון במוסדות השונים, בשקלול כלל הסעיפים בהם: רמת הקורסים, תכנית הלימודים, רמת המרצים והמתרגלים ועוד.
המכללה האקדמית ספיר דורגה במקום השלישי מבין המכללות המתוקצבות בהן סטודנטים הביעו את רמת שביעות הרצון הגבוהה ביותר מאיכות ההוראה עם ציון של 3.04.

פרופ' ניר קידר, המשנה לנשיא בספיר הביע סיפוק רב מתוצאות הסקר: "גאווה גדולה עבור המכללה האקדמית לזכות בדירוג כמוסד מצטיין. איכות ההוראה הייתה ותישאר בראש מעיינינו, יחד עם דאגה לרווחת הסטודנטים והסטודנטיות. נמשיך להוביל ולקדם מצוינות אקדמית, בזכות שיתוף פעולה בין סגל המרצים והמרצות המסור ובין הסטודנטיות והסטודנטים המוכשרים שיחד הופכים את ספיר למכללה הציבורית הגדולה והאיכותית בישראל".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.