בימים אלה מתקיים הקורס הבינלאומי המקוון הראשון בבית הספר לעבודה סוציאלית בהובלתה של ד"ר רבקה רנץ, בשיתוף פעולה עם היחידה לבינלאומיות בראשותה של ד"ר עמית מרנץ גל.

הקורס 'מגמות עכשוויות בעבודה סוציאלית: ישראל-גרמניה' מתקיים עם אוניברסיטת דרזן ואוניברסיטת אמדן שבגרמניה וכולל הרצאות ומצגות משותפות שמועברות באנגלית ע"י המרצים הגרמנים, ד"ר רבקה רנץ והסטודנטים בביה"ס לעבודה סוציאלית בספיר. לקראת השתתפותם בקורס עברו הסטודנטים בספיר הכנה ממוקדת על מצגות באנגלית עם הגב' אלן דנינו מהמחלקה לאנגלית.

ד"ר רבקה רנץ: "הקורס מאפשר לסטודנטים התבוננות בינלאומית על מקצוע העבודה הסוציאלית וחושף אותם למגמות עכשוויות של המקצוע הן מצד הפרקטיקה והן מצד המחקר. בנוסף מבנה הקורס נותן הזדמנות למפגשים אינטימיים באמצעות חדרים פרטיים בזום, שבהם הסטודנטים לומדים להכיר אחד את השני ולדון בסוגיות מקצועיות שונות מנקודת מבט גרמנית וישראלית. קורס זה מחזק את הקשרים הבינלאומיים הקיימים של בית הספר לעבודה סוציאלית  עם אוניברסיטאות שונות בעולם המקדמים מחקרים משותפים ומפתחים דרכי למידה חדשניים"

ד"ר עמית מרנץ גל: "גם בתקופה המורכבת הזו של קורונה אנחנו לא מוותרים על פיתוח בינלאומיות ודווקא עכשיו נפתח חלון הזדמנות מעניין לקדם קורסים מקוונים בינלאומיים. הקורס בעבודה סוציאלית מצטרף לקורסים בינלאומיים מקוונים במחלקה לאנגלית שמתקיימים כבר מספר שנים. בקורסים מסוג זה הסטודנטים זוכים להיחשף למרחב חדש וייחודי בו הם מפתחים מיומנויות שפה, כישורים של רב תרבותיות והתבוננות מזוויות נוספות על עולם התוכן האקדמי שלהם. קורסים בינלאומיים מקוונים הם אפיק חשוב באסטרטגיה לפיתוח הבינלאומיות בספיר ואנחנו עובדים על פיתוחם במחלקות נוספות."
 

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי ה-22 ננעל אתמול בערב (יום ד') במכון הצרפתי בתל אביב.
באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.