משרד דיקן הסטודנטים והמינהל האקדמי בספיר, גאים להשיק תכנית חניכה חדשה - "שותפים לדרך". התוכנית מיועדת לכלל הסטודנטיות והסטודנטים לתואר ראשון בשנה א'.

מטרת התכנית להקל על הסטודנטים בשנתם הראשונה ללימודים. 

השנה, יותר מתמיד, עם המעבר ללימודים מקוונים, עומדים בפני הסטודנטים החדשים אתגרים משמעותיים בהשתלבותם בחיים האקדמיים והחברתיים בקמפוס ספיר. 
תוכנית "שותפים לדרך" תסייע בקליטתם הראשונית בחיים האקדמיים ותאפשר להם השתלבות מיטבית בקמפוס.

במסגרת התכנית, כל קבוצת סטודנטים בשנה א' מכל מחלקה, תקבל חונכת או חונך בשנים מתקדמות מאותה המחלקה. החונכים יחלקו מניסיונם ויסייעו בצעדים הראשונים במכללה.

הסיוע יינתן בין היתר במסגרת קבוצת וואטסאפ ייעודית, שתיפתח ע"י החונך, פגישות זום ואף סיור מודרך בקמפוס, בהתאם להנחיות צו הבריאות.

בקבוצה תהיה הזדמנות לשבור את הקרח, להתגבש ולהכיר ובעיקר לקבל את הידע והכלים אשר יקלו על התקופה הראשונה בלימודים כמו: מה קורה ביום הראשון ללימודים, איך שואלים ספר בסיפרייה, מה מצופה מהסטודנטים במהלך שיעורי ה"זום", איך נכנסים ל"מידע האישי", איך מקבלים מלגה, איך פונים למדור שכר לימוד, איך מתנהלים בתקופת השינויים, טיפים לתקופת המבחנים ועוד.

בימים הקרובים צוות תכנית "שותפים לדרך"  יפנה לסטודנטים בטלפון, במייל ובהודעת ווצאפ.

שיהיה בהצלחה לכולם.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כלכלה מצטיינת

הסטודנטים במחלקה לכלכלה וחשבונאות במכללה האקדמית ספיר בראש טבלת שיעור מסיימי הבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת. מנתוני מועצת רואי החשבון שפורסמו באחרונה, עולה כי 87% מהסטודנטים מהמחלקה לכלכלה במכללה האקדמית ספיר עברו את הבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת במועד סתיו 2020, שיעור המעבר של המכללה האקדמית ספיר הוא הגבוה מבין כל מוסדות הלימוד בישראל. נתון זה מציב את המכללה האקדמית ספיר בראש טבלת עוברי הבחינה האימתנית מבין כלל המוסדות האקדמיים בארץ. מתוך 15 סטודנטים, 14 מהם ניגשו לבחינה בפעם הראשונה ועברו את הבחינה 13 סטודנטים.

חדש על המדף: שמש בכיסים

שמש בכיסים, ספר חדש לד"ר מיכל גטניו־קאלוש, מרצה בביה"ס לעבודה סוציאלית הספר הוא שילוב של סיפור אישי וסיפור הדרכה להתמודדות מיטבית עם משברים. ד"ר מיכל גטניו־קאלוש מתארת כיצד התמודדה עם נפילתו של חבר בפעילות מבצעית בלבנון ב־28.2.1999. באמצעות קטעי יומן שכתבה במשך 20 השנים שעברו מאז, היא מנסה להתחקות אחר התנהלותה, ולהבין כיצד התגברה על המשבר; בכנות וברגישות היא חושפת את תהליך הגילוי, הטיפול וההחלמה. הכותבת משלבת בין כתיבת פרוזה לכתיבה מדעית, בין רגשות ומחשבות לממצאי מחקרים.