בוגרי בית הספר למשפטים בספיר ממשיכים להוביל במבחני לשכת עורכי הדין.
במבחן האחרון, שהתקיים באוגוסט 2020 הגיעו בוגרינו למקום הרביעי מכל מוסדות הלימוד בארץ ולמקום הראשון מבין כל המכללות עם 68 נבחנים.
הפרטים המלאים בידיעה שהתפרסמה בכלכליסט
מתוך דברים שמסרה ד״ר יופי תירוש, ראש בית הספר למשפטים בידיעה: "השנה אפילו יותר מבשנים רגילות, בית הספר למשפטים בספיר חש סיפוק רב מהישיגיהם המרשימים של בוגרינו בבחינות הלשכה: מקום 4 בארץ, והמכללה הראשונה מבין המכללות. אחרי דחיות חוזרות ונשנות של מועד הבחינה, בעיצומה של תקופה מאתגרת ברמה הגלובלית והמקומית, שוב הוכיחו בוגרינו ובוגרותינו את איכות ההשכלה המשפטית שהם מקבלים בספיר, וזאת במועד בחינה קשה במיוחד".
מידע נוסף שיכול לעניין אותך
כשעבר, הווה ועתיד נפגשים
לאחרונה, כחלק מהחיבור בין אקדמיה לתעשייה, ביקרו סטודנטיות וסטודנטים מהמחלקה למדעי המחשב, בליווי ראש המחקה ד"ר גדי סולוטורובסקי, באמדוקס שדרות.
הסטודנטיות והסטודנטים התקבלו בחברת אמדוקס בחום והקשיבו להרצאות קצרות ומעוררות השראה על האופן שבו בינה מלאכותית משנה את שיטות העבודה שלהם, קיבלו טיפים חשובים מאגף משאבי אנוש בחברה, והצגה של תוכנית ההתמחות שלהם, בשיתוף הפקולטה לטכנולוגיה של המכללה האקדמית ספיר.
ד"ר גדי סולוטורבסקי, ראש המחלקה למדעי המחשב במכללה האקדמית ספיר: "לפני שנתיים עזבתי את חברת אמדוקס כדי להתמנות לראש המחלקה למדעי המחשב במכללה האקדמית ספיר.
אתגרים גלובליים. משלחת ביה"ס למשפטים בסיינה.
במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי בין בית הספר למשפטים במכללת ספיר לבין אוניברסיטת סיינה ואוניברסיטת מילאנו-ביקוקה באיטליה, חמישה סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים לתואר שני במשפטים (שנה ב') יצאו למשלחת, במהלכה השתתפו בקורס בינלאומי בסיינה ובמילאנו בנושא: משברים חוקתיים וביטחון סייבר: מוסדות, זכויות ואתגרים גלובליים.
ד"ר נועם בן אשר, סטודנט לתואר שני במשפטים משתף: "הייתה חוויה מעשירה ומעצימה. ההזדמנות להכיר דמויות בולטות בתחום המשפט, לפגוש סטודנטים ישראלים וזרים וכמובן - להתנסות בשפה האנגלית היוו עבורי אתגר ועניין.